|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Linda Mejsnarová, Ph.D. (09.01.2019)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (29.09.2023)
Cílem výuky je vytvoření základního přehledu o fázích marketingu a jeho nástrojích tak, aby studující mohli řešit projekty se zaměřením na marketing. Dále je cílem předmětu, aby absolventi/ky tohoto předmětu byli/y schopni/y:
Student/ka je schopen/na výše uvedené aplikovat na praktických příkladech a pro různé situace firem na trhu. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (02.10.2023)
Požadavky na zápočet:
Požadavky na zkoušku:
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Linda Mejsnarová, Ph.D. (09.01.2019)
Povinná:
KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3. KOTLER, P. Marketing Management. Analýza plánování, využití, kontrola. 9. vyd. Praha: Grada, 1998. ISBN 80-7169-600-5. PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2008. ISBN 80-247-02541. VYSEKALOVÁ, J. Psychologie spotřebitele: jak zákazníci nakupují. 1. vyd. Praha, Grada. 2004. Manažer. ISBN 80-247-0393-9. ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu. Vydání 2009 s podporou výzkumného záměru UK FTVS MSM 0021620864. Praha: Olympia, 2009. 226 s. ISBN 978-80-7376-150-9.
Doporučená:
COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování: praktická příručka manažera. 1. vyd. Praha: Grada, 1999. Manažer. ISBN 80-7169-641-2. VYSEKALOVÁ, J. Psychologie reklamy. Praha: Grada, 2002. ISBN 80-247-0402-1. VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9. VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama: Jak dělat reklamu. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3492-7. OGILVY, D. Ogilvy o reklamě. Praha: Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-154-6. VYSEKALOVÁ, J. Emoce v marketingu: Jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-4843-6. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (02.10.2023)
Požadavky na zápočet:
Požadavky na zkoušku:
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (02.10.2023)
Přednášky:
Semináře: 1. - 13. Aplikace teorie z přednášek na praktických příkladech. Prezentace individuálních a skupinových projektů |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (02.10.2023)
Studijní materiály - Moodle: |