|
|
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Filip Uhlík, Ph.D. (05.04.2016)
V případě, že se předmět nevyučuje, neváhejte a zapište si Programování pro informatiky na MFF. |
|
||
Poslední úprava: ZUSKOVA (29.01.2003)
D. E. Knuth: The Art of Computer Programming, Addison-Wesley, 1969.
|
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Filip Uhlík, Ph.D. (15.10.2020)
Zkouška se skládá z písemné části, kdy student napíše program řešící dohodnutou úlohu a ústní části, kdy se zkoušejícím řeší jeho správnost a případné úpravy. Bude-li to nutné, budou kurz a zkouška distační. |
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Filip Uhlík, Ph.D. (07.06.2019)
Algoritmus a jeho složitost co je to algoritmus? časová a prostorová složitost, asymptotická složitost a notace s velkým O Základní datové struktury a algoritmy sequential allocation, linked allocation, zásobník (stack), fronta (queue), stromy, halda (heap) Rozděl a panuj (Divide and Conquer) Dynamické programování Vyhledávání (Searching) sekvenční vyhledávání, binární vyhledávání, binární vyhledávací stromy, AVL stromy, 2-3 stromy, B-stromy, hashing, externí vyhledávání Třídění (Sorting) insert a select sort, quick, heap a merge sort, externí třídění Grafové algoritmy průchod grafem, komponenty grafu, nejkratší cesta v grafu, minimální kostra grafu |