Pořadí |
Název předmětu |
Tématický okruh 1 (TO1) z nabídky 2 |
1 |
Základy složitosti a vyčíslitelnosti |
2 |
Datové struktury |
Tématický okruh 2 (TO2) z nabídky 3 |
1 |
Počítačová grafika – Geometrické modelování a výpočetní geometrie |
2 |
Počítačová grafika – Analýza a zpracování obrazu, komprese obrazu, počítačové vidění |
3 |
Počítačová grafika – Realistická syntéza obrazu |
4 |
Vývoj počítačových her - Multi-agentní systémy (povinný okruh pro zaměření Vývoj počítačových her) |
5 |
Vývoj počítačových her - Počítačová grafika pro hry |
6 |
Vývoj počítačových her - Programování paralelních aplikací |
7 |
Vývoj počítačových her - Systémové aspekty počítačů |
8 |
Vývoj počítačových her - Moderní koncepty programování |
9 |
Vývoj počítačových her - Analýza a architektury software |
10 |
Vývoj počítačových her - Rozšířené programování |
11 |
Vývoj počítačových her - Webové technologie |