Poslední úprava: Mgr. Iveta Pastyříková (08.08.2023)
Základní literatura:
Čapek, R. (2001) Pedagogická praxe pro studenty: od hospitace k souvislé praxi. Hradec Králové: Gaudeamus.
Doporučená literatura:
Bailey, K. M. (2006) Language teacher supervision. A case-based approach. Cambridge: Cambridge University Press.
Bitljanová, V. & Edwards, S. & Pekařová, I. (2000) Práce se studenty na praxi ve škole. Příručka pro mentory. Liberec.
Malderez, A. & C. Bodóczky. (1999) Mentor courses. Cambridge: Cambridge University Press.
Mason, J. (2002) Researching your own practice. London: Routledge.
Machalová, M. (1997) Mikrovyučování jako specifické situační učení. Pedagogická orientace 4, Brno.
Saginor, N. (2008) Diagnostic classroom observation. Thousand Oaks: SAGE. Corwin Press.
Wajnryb, R. (1992) Classroom observation tasks: A resource book for language teachers and trainers. Cambridge: Cambridge
University Press.
Walker, R. & C. Adelman (2005) A guide to classroom observation. London: Routledge.
Wragg, E.C. (1999) An Introduction to Classroom Observation. London: Routledge.