|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Iveta Pastyříková (24.10.2023)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Iveta Pastyříková (24.10.2023)
BELZ, H.; SIEGRIST, M. Klíčové kompetence a jejich rozvíjení: východiska, metody, cvičení a hry. 1. vydání. Praha : Portál, 2001. ISBN 80-7178-479-6. FISHER, R. Učíme děti myslet a učit se: praktický průvodce strategiemi vyučování. 2. vydání. Praha : Portál, 2004. ISBN 80-7178-966-6. HERMOCHOVÁ, S. Sociálně psychologický výcvik: příspěvek sociální psychologie k metodice práce s přirozenou skupinou. 1. vydání. Praha : SPN, 1982 HOPPE, S.; HOPPE, H.; KRABEL, J. Sociálně psychologické hry pro dospívající. 1. vydání. Praha : Portál, 2001. ISBN 80-7178-434-6. a další... |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Iva Štětovská, Ph.D. (20.12.2021)
Metody výuky: Zážitková cvičení a reflexe. (4 dny výcvikové středisko Albeř + 3 denní blok v Praze.) |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Iva Štětovská, Ph.D. (20.12.2021)
Podmínky získání atestace: Aktivní účast + písemná sebereflexe. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Iva Štětovská, Ph.D. (20.12.2021)
Podpora interaktivních aktivit ve skupině, sebereflexe a reflexe části sociálních dovedností v pomáhajících profesích. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Iva Štětovská, Ph.D. (20.12.2021)
Vstupní požadavky: Přijetí na obor psychologie. |