|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Kaslová (05.09.2023)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Kaslová (08.09.2022)
Přitáhnout pozornost studentů k uplatnění základů logiky ve vyučování nejen v matematice; pochopit vztah mezi logikou a jazykem používaným v komunikaci s dětmi, se žáky. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Kaslová (05.09.2023)
v případě výuky on-line bude použito Mirosoft Teams název týmu ZLaLM: https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3a25f5481ccc1143328add29408e81fd57%40thread.tacv2/Obecn%25C3%25A9?groupId=70733be7-20b5-4a26-b7d2-e0caf55974e5&tenantId=5335a395-3770-41bf-b111-59efae08bf8d Studium: přímá výuka 4 h, samostudium a úkoly v Moodlu 60 h; příprava na test 26 h |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Kaslová (05.09.2023)
Zelina: Přehled středoškolské geometrie. SNTL, Praha Kaslová: Prelogické myšlení In Rozvíjení předmatematické gramotnosti u předškolních dětí Kaslová, M. Role ANO/NE (EME 2014) Kaslová, M. Je to pravda? https://jum.ujep.cz/wp-content/uploads/2022/06/JUM_2021_sbornik.pdf |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Kaslová (05.09.2023)
Kombinace samostudium, přednáška, cvičení. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Kaslová (05.09.2023)
100% účast ve výukce, aktivita, |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Kaslová (05.09.2023)
1. Výroky, jejich druhy, tvorba výroků v různých oborech, v různých etapách zrání dítěte. Vyjadřování celou větou nestačí - diskuse. 6. Výzam ne, ne- pro rozvoj matematického a kritickéhomyšlení. |