|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Kaslová (29.01.2021)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Kaslová (21.02.2020)
Umožnit studentům samostatnou činností prohloubit a strukturovat vědomosti jak z matematiky, tak i didaktiky matematiky nabyté v předcházejícím studiu. Vnímat matematiku jako organickou součást všech předmětů prvního stupně. Dát studentům program pro jejich další práci na sobě i po ukončení studia. Ukázat, jak lze využívat přesahu jiných oborů do matematiky s cílem motivovat žáky a předsatvit matematiku jako školní předmět bez ostré hranice. Inovace: Vybavit studenty nástroji pro rozbor a hodnocení hodiny matematiky s respektem k jeím specifikům; |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Kaslová (29.01.2021)
Při on-line výuce bude použit Microsoft Teams: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3ae11559e10c964f099078699c4ddd2f44%40thread.tacv2/conversations?groupId=d6db68a7-a627-45c9-a293-340449e94d6d&tenantId=5335a395-3770-41bf-b111-59efae08bf8d Dále podpora Moodlu |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Kaslová (21.02.2020)
Hejný, M., Hejná, M.: Součtové trojúhelníky. 25 stran, Raabe, Praha, 1998. Kaslová, M. Předmatematické činnosti. RAABE, Praha 2015. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Kaslová (26.02.2020)
Studenti budou rozděleni do několika skupin po 4-6 a budou soustavně pracovat na širším tématu. Podle z matematiky. Výsledky budou prezentovány v seminářích.
Individuální/skupinové konzultace budou významnou aktivitou Pro využití přesahů matematiky do jiných oborů bude zařazena návštěva výstavy abstraktního umění či poslech hudby. Ke kurzu v roce 2019/2020 bude v rámci INOVACÍ využito série "nástěnek" zaměřených na využití kalendářů ve výuce matematiky. Práce s nástěnkou má dvě fáze - individuální a poté průvodcovaná prohlídky s diskusí. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Kaslová (29.01.2021)
Požadavky ke klasifikovanému zápočtu budou upřesněny na prvním semináři. Struktura: - rozbor sledované vyučovací hodiny |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Kaslová (29.01.2020)
Obsah: |