|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. (20.05.2019)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. (20.05.2019)
Systemizovat dosavadní poznatky matematiky a didaktiky matematiky. Rozvíjet schopnost sebevzdělávání budoucího učitele na základě vlastních pedagogických zkušeností. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. (20.05.2019)
Hejný, M. Vyučování matematice orientované na budování schémat: Aritmetika 1. st. ZŠ. Praha: PedF UK, 2014 Jirotková, D. Cesty ke zkvalitňování výuky geometrie. Praha: PedF UK, 2010 Hejný, M., Kuřina, F.: Dítě, škola a matematika. Konstruktivistické přístupy k vyučování. Praha: Portál, 2009
Hejný, M. akol Učebnice matematiky pro 1. roč. ZŠ + Příručka učitele . Praha: H-mat, o.p.s., 2018
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. (20.05.2019)
Nejdůležitější metodou výuky je individuální nebo skupinové řešení problémů a diskuse nad didaktickými a matematickými jevy. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. (20.05.2019)
Požadavky ke klasifikovanému zápočtu jsou každý rok specifikovány. Pro letní semestr akademického roku 2018/19 a) aktivní účast na seminářích b) vypracování seminární práce a diskuse o ni se studenty a vyučujícím |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. (20.05.2019)
Obsah kurzu: 1. Pojmotvorný proces v geometrii - Od manipulace k imaginaci. Transfer reprezentací od fyzikálního modelu přes obrázek, ikonu, symbol až k představě. |