Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (03.05.2022)
Janouch, V. (2014). Internetový marketing (2. vyd.). Brno: Computer Press.
Iseli, F. (2021). Social media for small business: Marketing strategies for business owners (First published.). Milton: John Wiley & Sons Australia, Ltd.
McDonald, J. (2020). Social media marketing workbook 2020: How to use social media for business (Updated version.). [San Jose]: [JM Internet Group].
Losekoot, M. (2019). Jak na sítě: Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích (Vydání první.). V Brně: Jan Melvil Publishing.
Semerádová, T. (2019). Marketing na Facebooku a Instagramu: Využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky (1. vydání.). Brno: Computer Press.
Hollensen, S., Kotler, P., & Opresnik, M. O. (2017). Social media marketing: a practitioner guide. Opresnik Management Consulting.
Certifikace GOOGLE digitální garáž
https://learndigital.withgoogle.com/digitalnigaraz/course/digital-marketing?ds_kid=43700039209057361&gclid=CjwKCAiAn5uOBhADEiwA_pZwcPp3i_xhnLZjH-Cqg2Fa3yHbLLomVDn0jPfTMV-oD4DJ6QACOEKClRoCBuoQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds