|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (03.05.2022)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D. (08.11.2023)
Cílem předmětu je uvést studenty do oblasti sportovního managementu a aplikovat získané teoretické znalosti na praktických příkladech.
Po úspěšném absolvování tohoto kurzu budou studenti schopni:
a) zamyslet se nad místem a významem řízení pro sportovní organizace. b) porovnat různé postupy řízení ve sportu c) kriticky zhodnotit aplikaci osvědčených postupů řízení ve sportovních organizacích. d) předvídat, které teorie pomáhají zlepšit účinnost a efektivitu řízení ve sportovních organizacích. e) doporučit zlepšení řízení ve sportu |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (03.05.2022)
Požadavky na zápočet:
Požadavky na zkoušku:
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (03.05.2022)
ČÁSLAVOVÁ, E. (2020) Management a marketing sportu 21.století. Praha: Ekopress |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (03.05.2022)
Přednášky:
Semináře:
|