|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (18.09.2020)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (18.09.2020)
Posluchači se naučí pracovat v prostředí mezinárodního marketingu a koncipovat mezinárodní projekty. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (18.09.2020)
seminární práce ústní zkouška |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Linda Mejsnarová, Ph.D. (14.01.2019)
Povinná literatura: MACHKOVÁ, H. Mezinárodní marketing. 2., rozš. a přeprac. vyd. Praha: Grada, 2006. Expert (Grada). ISBN 80-247-1678-X. ŠTĚDROŇ B. Mezinárodní marketing a informační technologie: vybrané kapitoly. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2011. ISBN 978-80-7357-690-5. ROŽEK J.,ŠTĚDROŇ B.: New technological trends and the gambling industry. Saarbrucken: Lambert Academic Publishing, 2011, ISBN: 978-3-8443-8908-1. ŠTĚDROŇ,, B. Prognostické metody a jejich aplikace. Vyd. 1. V Praze: C.H. Beck, 2012. Beckova edice ekonomie. ISBN 978-80-7179-174-4.
Doporučená literatura: ŠTĚDROŇ, B., KOCOUR, J. Technologické prognózy a telekomunikace. 1. vyd. Praha: Sdělovací technika, c2014. ISBN 978-80-86645-24-7. ŠTĚDROŇ, B. a kol.: Manažerské rozhodování v praxi. Vydání první. Překlad Jiří Handlíř. V Praze: C.H. Beck, 2015. Beckova edice ekonomie. ISBN 978-80-7400-587-9. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (18.09.2020)
seminární práce ústní zkouška |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (18.09.2020)
Přednášky: 1. Úvod do mezinárodního marketingu 2. Elektronické zdroje dat v mezinárodním marketingu 3. Základní koncepty mezinárodního marketingu, teorie globalizace 4. Prostředí mezinárodního marketingu 5. Rizika v oblasti mezinárodního marketingu 6. Mezinárodní marketingový výzkum 7. Strategické plánování 8. Segmentace a targeting 9. Případová studie – Apple či podobné značky 10. Značka v mezinárodním prostředí 11. Mezinárodní cenová politika 12. Mezinárodní distribuční politika 13. Mezinárodní marketingová komunikace 14. Význam Číny a USA |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (14.10.2020)
K předávání informací, znalostí a odborností bude využito on-line komunikační platformy ZOOM (přihlášení pomocí odkazu – distribuce e-mail). Dále pro případnou distribuci materiálů či testování bude využito platformy MOODLE (přihlášení skrze SIS).
Topic: International Marketing I
|