|
|
|
||
Poslední úprava: Jiří Krasilov (11.12.2008)
|
|
||
Poslední úprava: STEVOVE/FTVS.CUNI.CZ (04.11.2010)
KOTLER, P., KELLER, K. L.: Marketing, management.12. vydání.Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5. CAYWOOD, C. L.: Public relations - řízená komunikace podniku s veřejností.1. vydání. Brno: Computer press. 2003. ISBN 80-7226-886-4. SVOBODA, V.: Public relations - moderně a účinně.1. vydání. Praha: Grada publishing. 2006. ISBN 80-247-0564-8. |
|
||
Poslední úprava: STEVOVE/FTVS.CUNI.CZ (04.11.2010)
|
|
||
Poslední úprava: STEVOVE/FTVS.CUNI.CZ (04.11.2010)
Přednášky: 1. Úvod do public relations, definice, základní pojmy. 2. Identita organizace - Corporate identity 3. Komunikační management - PR 21. století 4. Značka jako základní prostředek komunikace 5. Způsoby plánování a tvorba strategií pro Public relations 6. Media relations 7. Press relations - spolupráce se sdělovacími prostředky 8. Krizová komunikace v PR, issues management 9. Corporate publishing, public relations online. 10. Kreativita, psaní projevů v PR. 11. Sponzoring, vývoj a současné trendy, právní normy 12. Public relations a sportovní marketing. 13. Případová studie pojetí PR v podmínkách ČR. 14. Zápočtový test |