|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (22.03.2024)
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Battistová (24.03.2024)
KURSCH, M. Využití informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání. Praha: Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova, 2022. 225 s. ISBN 978-80-7603-346-7. KURSCH, M. Trendy v digitalizaci metod vzdělávání. In VETEŠKA, J. (ed.) Vzdělávání dospělých 2018 – transformace v éře digitalizace a umělé inteligence = Adult Education 2018 – transformation in the era of digitization and artificial intelligence: proceedings of the 8th International Adult Education Conference, 11-12th December 2018 Prague. Praha: Česká andragogická společnost, 2019, s. 199–210. ISBN 978-80-906894-4-2. ISSN 2571-3841. STRAKOVÁ, J. a A. VESELÝ, ed. Předpoklady úspěchu v práci a v životě: výsledky mezinárodního výzkumu dospělých OECD PIAAC. Praha: Dům zahraničních spolupráce, 2013. ISBN 978–80–87335–53–6. ELLIOT, S. W. Computers and the Future of Skill Demand. Paris: OECD Publishing, 2017. ISBN 9789264285538. HOIDN, S. ed. Handbook on student-centered learning. London: Routledge, 2020. ISBN 9780367200527. STROUHAL, M. a S. ŠTECH, ed. Vzdělání a dnešek: pedagogické, filosofické, historické a sociální perspektivy. Praha: Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2016. ISBN 9788024635583. JARVIS, P. Adult Education and Lifelong Learning: Theory and Practice. 4th ed. London: Routledge, 2010. 338 p. ISBN 9780415494816 DAITAWI, M. The Effect of Flipped Classroom Strategy on Students Learning Outcomes. International Journal of Instruction [online]. 12(3), 665-680 [cit. 2019-10-06]. 2019. ISSN 1694609X. OECD. TALIS 2018 Results (Volume I): Teachers and School Leaders as Lifelong Learners. Paris: OECD Publishing. 2019. OECD. TALIS 2018 Results (Volume II): Teachers and School Leaders as Valued Professionals. Paris: OECD Publishing. 2020. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (22.03.2024)
1. Management vzdělávání jako vědecká disciplína a hlavní výzkumné proudy 2. Aktuální výzkumné výsledky, vývoj a trendy vzdělávací politiky v zahraničí 3. Koncept life-long learning – teorie, výzkumné výsledky 4. Výzkumy moderních metod vzdělávání pro 21. století v kontextu inspirace ze zahraničí 5. Mezinárodní výzkumy – TALIS, PIAAC 6. Digitalizace ve vzdělávání v zahraničí 7. Trendy vysokoškolské pedagogiky v zahraničí 8. Odborná příprava v zahraničí 9. Vzdělávání na pracovišti |
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (22.03.2024)
Přehledová studie zahraničních trendů souvisejících s výzkumným zaměřením studenta. Obhajoba v rámci předmětu.
Aktivní zapojení v rámci předmětu a konzultací, plnění zadaných distančních úkolů, aktivní zapojení se v prostředí LMS Moodle. |