|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Lucie Jakubcová Hajdušková, Ph.D. (12.01.2024)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Lucie Jakubcová Hajdušková, Ph.D. (12.01.2024)
Praxe: 12 Příprava na výuku Doba očekávané přípravy na 1 hodinu praxe 60 minut Samostudium literatury (za semestr) 5 hodin Práce se studijními materiály (za semestr) 5 hodin Plnění průběžných úkolů (za semestr) 20 hodin Plnění předmětu Příprava na zápočet 5 hodin |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Lucie Jakubcová Hajdušková, Ph.D. (12.01.2024)
Základní literatura je k dispozici v Knihovně PedF UK, Knihovně Uměleckoprůmyslového muzea, Knihovně Celetná FF UK, na online databázích oborových časopisů IJETA (International Journal for Education through Art/ https://www.intellectbooks.com/), IJADE (International Journal of Art & Design Education/ https://onlinelibrary.wiley.com/). KITZBERGEROVÁ, L.: Didaktika výtvarné výchovy. Praha: PedF, 2014. Dostupné z WWW: < http://vzdelavani-dvpp.eu/download/opory/final/26_kitzbergova.pdf>. BABYRÁDOVÁ, et. al.: Téma – akce – výpověď. Projektová metoda ve výtvarné výchově. Olomouc, 2015 (dostupné on-line) ROESELOVÁ, V.: Didaktika výtvarné výchovy V, nejen pro ZUŠ. Praha: PedF, 2001. Asistentská praxe ve škole ŠOBÁŇOVÁ et. al.: Tvoříme společně. Olomouc, 2018 (dostupné on-line) Pedagogická praxe v zařízení pro volný čas CIKÁNOVÁ, Karla. Kreslete si s námi. Vyd. 2. Praha: Aventinum, 1997. ISBN 80-7151-015-7. a další Lektorská praxe FULKOVÁ, M., HAJDUŠKOVÁ, L., SEHNALÍKOVÁ, V.: Muzejní A Galerijní Edukace 1. Vlastní Cestou K Umění. Praha: Univerzita Karlova V Praze, Pedagogická fakulta, 2012 Praha: Uměleckoprůmyslové museum v Praze, 2012. ISBN 978-80-7290-535-5 (Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta) ISBN 978-80-7101-111-8 (Uměleckoprůmyslové museum v Praze). |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Lucie Jakubcová Hajdušková, Ph.D. (12.01.2024)
1) úvod do pedagogických praxí (organizace semestru, představení vyučujících, škol a institucí, informace k jednotlivým typům praxí) 2) záznamový arch a klíčové didaktické kategorie 3) profesní kompetence: refletivní kompetence vyučujících VV a reflektivní bilance 4) konceptová analýza a konceptová mapa 5) reflexe a diskuze situací a zkušeností z praxí 6) pedagogické portfolio |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Lucie Jakubcová Hajdušková, Ph.D. (16.09.2023)
|