|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Lukáš Neumann, Ph.D. (06.02.2023)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Lukáš Neumann, Ph.D. (06.02.2023)
ZÁKLADNÍ STUDIJNÍ LITERATURA
ROZŠIŘUJÍCÍ LITERATURA
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Lukáš Neumann, Ph.D. (06.02.2023)
Kanonický text pro dnešní dětské čtenáře. Alena Ježková: Staré pověsti české a moravské + Alois Jirásek: Staré pověsti české Má smysl číst nesmysl? Šrut Pavel: Potkal Tatar tatarku + nonsensové texty ze zaslaného zásobníku či jakákoli česká nonsensová sbírka poezie, mj. i výbor P.Š.: Veliký tůdle Dnešní uchopení tradičního tématu v poezii. Petr Borkovec: Každá věc má něco společného se štěstím + Jaroslav Seifert: Maminka + zaslaný zásobník klasické poezie Různé podoby a funkce současné obrazové knihy. Tereza Říčanová: Kráva Říčanová (s přihlédnutím k T.Ř.: Kozí knížka) + (příběh bez textu): Shaun Tan: Nový svět Edukace v dobrodružném hávu. Pavel Radosta: Ztracen v zemi mamutů + Eduard Štorch: Lovci mamutů V jednání je rovněž společná návštěva výstavy Pravěk, k tabuli! v Národním pedagogickém muzeu Jana Amose Komenského. Sequel ano, či ne? A proč? Jaroslav Foglar: Chata v jezerní kotlině + Petr Hugo Šlik: Zkáza Jezerní kotliny Postava outsidera jako klíčový činitel výstavby a smyslu textu. Tereza Horváthová: Sydney + Petra Soukupová: Klub divných dětí či Iva Procházková: Soví zpěv (popř. Wolfgang Herrndorf: Čik + Mark Twain: Dobrodružství Huckleberryho Finna) Dystopická fikce a dystopická realita. František Tichý: Rekrut 244 + Ruta Sepetsyová: V šedých tónech Odborníci se přou: je to ještě young adult literatura? Ano, či ne? A proč? Hana D. Lehečková: Poupátka |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Lukáš Neumann, Ph.D. (06.02.2023)
Skupinová prezentace, aktivita v debatách. |