|
|
|
||
Poslední úprava: NOVOTNAJ/PEDF.CUNI.CZ (22.09.2015)
|
|
||
Poslední úprava: NOVOTNAJ/PEDF.CUNI.CZ (27.09.2013)
Seznámit budoucí učitele se specifiky výuky matematiky v cizím jazyce. |
|
||
Poslední úprava: NOVOTNAJ/PEDF.CUNI.CZ (27.09.2013)
BARWELL,R. Uncrossable boundaries? A discourse analysis investigation of English as an Additional Language and the learning of mathematics. In: British Association for Applied Linguistics, 33rd Annual Meeting, Cambridge, 2000. |
|
||
Poslední úprava: NOVOTNAJ/PEDF.CUNI.CZ (27.09.2013)
Co je CLIL Srovnání různých přístupů ke CLIL Ukázky výukových jednotek formou CLIL Zpracování vybraného tématu pro výuku CLIL |
|
||
Poslední úprava: prof. RNDr. Jarmila Novotná, CSc. (09.09.2017)
Prostudování zadané literatury - kontrola formou společné diskuse Rozbor videí (použití observation sheets) Vypracování lesson plan pro výukovou jednotku realizovanou formou CLIL a realizace části formou peer teaching Vyplnění dotazníku |
|
||
Poslední úprava: prof. RNDr. Jarmila Novotná, CSc. (09.09.2017)
Electronic materials: http://dl1.cuni.cz/enrol/index.php?id=2525,
YouTube, for example: https://www.youtube.com/watch?v=uIRZWn7-x2Y |