|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Eva Koželuhová, Ph.D. (14.04.2021)
|
|
||
Poslední úprava: MgA. Alžběta Ferklová (14.09.2021)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Eva Koželuhová, Ph.D. (14.04.2021)
ALDORT, N. Vychováváme děti a rosteme s nimi. Praha: Práh. 2010 ISBN 978-80-7252-287-3. HÁJEK, Karel, 2012. Práce s emocemi pro pomáhající profese: tělesně zakotvené prožívání. Vyd. 3. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-0221-9. HELUS, Z. Sociální psychologie pro pedagogy. 2. přepracované vydání. Praha: Grada, 2015. ISBN 978-80-247-4674-6. HERMOCHOVÁ, Soňa, c2005. Skupinová dynamika ve školní třídě. Kladno: AISIS. Dokážu to? ISBN 80-239-5612-4.AISIS, 2005. KNOBLAUCH, Jörg, 2013. Cíle v pracovním i osobním životě. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-0346-9. KOPŘIVA, P., NOVÁČKOVÁ, J. a kol. Respektovat a být respektován. Kroměříž: Spirála, 2010. ISBN 80-901873-7-4 KŘIVOHLAVÝ, Jaro, 2012. Hořet, ale nevyhořet. Kostelní Vydří: Karmelitánské nakladatelství. Orientace (Karmelitánské nakladatelství). ISBN 978-80-7195-573-3. KŘÍŽ, Petr, 2005. Kdo jsem, jaký jsem: aktivity pro osobnostní a sociální výchovu k podpoře sebepoznání a sebepojetí. Kladno: AISIS. Dokážu to? ISBN 80-239-4669-2. MIKOVÁ, Š.,STANG, J. Typologie osobnosti u dětí. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-587-5. SVOBODOVÁ, Eva, 2017. Prosociální činnosti v předškolním vzdělávání. Dotisk 2. vydání. Ilustroval Adéla VOJTĚCHOVÁ. Praha: Raabe. ISBN 978-80-87553-64-0. |
|
||
Poslední úprava: MgA. Alžběta Ferklová (14.09.2021)
Studenti plní drobné úkoly, vypracovávají esej na zadané téma. |