|
|
|
||
Poslední úprava: SKALOVA/PEDF.CUNI.CZ (17.01.2011)
|
|
||
Poslední úprava: SKALOVA/PEDF.CUNI.CZ (17.01.2011)
Rozvinout a ověřit předpoklady studentů pro projektování, realizaci a hodnotící reflexi v průběhu jejich pedagogických pokusů ve výtvarné výchově na primárním stupni školy. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Magdalena Novotná, Ph.D. (12.09.2017)
výtvarná výchova, videozáznam odučené hodiny, učivo vv, obsah vv, plánování hodiny, alterace, výtvarná technika, kompetence, umělecké dílo, reflexe, profesní identita, pojetí výuky. |
|
||
Poslední úprava: NOVOM8AP (03.10.2015)
Švaříček, R. Zkoumání konstrukce identity učitele. In Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. PRaha: Portál 2007. ISBN978-80-262-0644-6 Lucas, J. Vývoj učitele: přehled relevantních teorií a výzkumů, 1. část. Katedra FSS MU Brno. dostupné na internetu/ www.jlukas.cz/doc/pedagogicka/vyvoj_ucitele_prehled_1.pdf/ |
|
||
Poslední úprava: SKALOVA/PEDF.CUNI.CZ (17.01.2011)
seminář |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Magdalena Novotná, Ph.D. (08.09.2021)
Dokumentace výuky výtvarné výchovy v podobě reflektovaného portfolia. Formy kontroly předmětu: zápočet |
|
||
Poslední úprava: NOVOM8AP (03.10.2015)
* Klíčová slova: |