|
|
|
||
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (03.12.2012)
|
|
||
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (03.12.2012)
Předmět je úzce provázán s pedagogickou praxí realizovanou na různých typech a stupních státních, soukromých a církevních škol a výchovných zařízení. |
|
||
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (01.01.2013)
Documents 1. ACT No. 563/2004 Collection of Law, on Pedagogical Staff and on the Amendment to Some Other Acts Available at http://www.msmt.cz/dokumenty/act-no-563-of-24th-september-2004 2. European Commision. Eurydice. (2011). National system overview on education systems in Europe - Czech Republic. Available at http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/eurybase national summary sheets/047 CZ EN.pdf 3. Ministry of education, youth and sport. (2001). National Programme for the Development of Education in the Czech Republic. Available at http://www.msmt.cz/files/pdf/whitepaper.pdf 4. Research Institute of Education in Prague. (2007). Framework Education Programme for Basic Education. Available at http://www.vuppraha.cz/wp-content/uploads/2009/12/RVP ZV EN final.pdf 5. Research Institute of Education in Prague. (2007). Framework Education Programme for Secondary General Education (Grammar Schools). Available at http://www.vuppraha.cz/wp-content/uploads/2009/12/RVP G·anj.pdf
|
|
||
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (03.12.2012)
Společné diskuse budou zaměřeny na následující témata: Učitel, učitelská profese, sebereflexe studentů, sebeuvědomění a sebepojetí posluchačů vzhledem k nárokům učitelské profese. Osobnost žáka, perspektivy jejího rozvoje, charakteristika žáka. Vzájemné vztahy učitelů a žáků Práce učitele s učivem. Technika plánování učitelské přípravy, příprava a plán hodiny. Projektování na různých úrovních práce učitele. Hodnocení žáka. Škola jako sociální skupina s výrazným vzdělávacím programem a pozitivním komunikativním prostředím |