|
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (11.10.2019)
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (14.10.2020)
Získat vědomosti a zkušenosti na úrovni instruktora plavání v oblasti základního a zdokonalovacího plaveckého výcviku, |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (14.10.2020)
V případě nutnosti zavedení distanční formy výuky bude tato výuka probíhat online ve virtuálním prostředí na platformě Microsoft Teams a to v podobě přednášek, konzultací k přednáškám, prezentací zadaných seminárních prací studentů včetně jejich analýzy a reflexí k těmto úkolům a diskuse k dané problematice. Link: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=9776 |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (22.03.2019)
Hoch, M. a kol. Plavání-teorie a didaktika. Praha: SPN, 1983. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (11.10.2019)
Tematické okruhy ke zkoušce z plavání:
1) Význam, úkoly a cíle plavání 2) Historie plavání – světový vývoj, plavání na území ČR 3) Biomechanika plavání 4) Etapy plavecké přípravy - didaktické aspekty výuky, metody výuky, organizační formy, využití her v plavecké výuce, bezpečnostní hlediska při výuce, plavecké pomůcky, nácvik plaveckých pohybů a dovedností 5) Vliv plaveckého výcviku na rozvoj jednotlivých klíčových kompetencí 6) Pohybové schopnosti a jejich rozvoj v plavání 7) Sportovní plavání – plavecký výkon, psychologická příprava, organizace a řízení plaveckého tréninku, výběr talentů 8) Rámcový vzdělávací program, školní vzdělávací program – plavecké výuky (kompetence, očekávané výstupy, učivo) Studenti mají tři pokusy k ukončení předmětu.
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (11.10.2019)
Přehled historického vývoje vyučovacích metod v plavání. Didaktika plavání - základní výcvik a zdokonalovací plavecký výcvik. Výuka plavání je řešena dle věkových a výkonnostních skupin. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (30.09.2020)
Udělení zápočtu je podmíněno odevzdáním vypracovaných příprav na výuku dětí všech výkonnostních úrovní v základním plaveckém výcviku . Zkouška - teoretické vědomostní znalosti. Cíl a obsah předmětu, stejně jako požadavky na ukončení předmětu, zůstávají i v distanční výuce nezměněné, mění se pouze forma výuky. |