|
|
|
||
Poslední úprava: BENDL/PEDF.CUNI.CZ (06.10.2009)
|
|
||
Poslední úprava: BENDL/PEDF.CUNI.CZ (06.10.2009)
Cíl předmětu: Primárním cílem předmětu je seznámit studenty s problematikou autority v pedagogickém kontextu. Sekundárním cílem je naučit studenty analyzovat pedagogické situace z hlediska problematiky autority. Terciálním cílem je hledat spolu se studenty možnosti, jak mohou učitelé cílevědomě pracovat s autoritou. |
|
||
Poslední úprava: BENDL/PEDF.CUNI.CZ (06.10.2009)
BENDL, S. Školní kázeň: metody a strategie. Praha : ISV, 2001. ISBN 80- 85866-80-3. FUCHS, A. Autorita. Praha : Melantrich, 1930. GIDDENS, A. Sociologie. Praha : Argo, 1999. ISBN 80-7203-124-4. HELUS, Z. Úvod do sociální psychologie (Aktualizovaná témata pro studující učitelství). Praha : UK v Praze ? Pedagogická fakulta, 2001. ISBN 80-7290- 054-4. KYRIACOU, CH. Klíčové dovednosti učitele. Praha : Portál, 1996. ISBN 80- 7178-022-7. PAŘÍZEK, V. Učitel a jeho povolání. Praha : SPN, 1988. PETTY, G. Moderní vyučování. Praha : Portál 1996. ISBN 80-7178-070-7. VALIŠOVÁ, A.; ŠUBRT, R. Jak získat a neztratit autoritu aneb proč má maminka vždycky pravdu. Praha : ISV, 2004. ISBN 80-86642-29-1. VALIŠOVÁ, A. a kol. Autorita jako pedagogický problém. Praha : Karolinum, 1998. ISBN 80-7184-624-4. VALIŠOVÁ, A. a kol. Autorita ve výchově: vzestup, pád nebo pomalý návrat. Praha : Karolinum, 1999. ISBN 80-7184-857-3. |
|
||
Poslední úprava: BENDL/PEDF.CUNI.CZ (06.10.2009)
Sylabus:
|