Poslední úprava: BENDL/PEDF.CUNI.CZ (09.11.2011)
Literatura: BENDL, S. Kázeňské problémy ve škole. Aktualizované a doplněné vydání. Praha : Triton, 2011. BENDL, S. Školní kázeň v teorii a praxi. Praha : Triton, 2011. BENDL, S. Neukázněný žák - Cesta institucionální pomoci. Praha : ISV, 2004.
KOLÁŘ, M. Bolest šikanování. Praha : Portál, 2001. LANGER, S. Problémový žák v době dospívání na základní škole a v nižších třídách gymnázia. Hradec Králové : Kotva, 2001. MÜLLER, O. aj. Dítě se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné škole. Olomouc : UP, 2001. ONDRÁČEK, F. Františku, přestaň konečně zlobit, nebo... Praha : ISV, 2003. TRAIN, A. Nejčastější poruchy chování dětí. Praha : Portál, 2001. VÁGNEROVÁ, M. Psychopatologie pro pomáhající profese. Praha : Portál, 1999.
Poslední úprava: BENDL/PEDF.CUNI.CZ (09.11.2011)
Literature: BENDL, S. Kázeňské problémy ve škole. Aktualizované a doplněné vydání. Praha : Triton, 2011. BENDL, S. Školní kázeň v teorii a praxi. Praha : Triton, 2011. BENDL, S. Neukázněný žák - Cesta institucionální pomoci. Praha : ISV, 2004. KOLÁŘ, M. Bolest šikanování. Praha : Portál, 2001. LANGER, S. Problémový žák v době dospívání na základní škole a v nižších třídách gymnázia. Hradec Králové : Kotva, 2001. MÜLLER, O. aj. Dítě se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné škole. Olomouc : UP, 2001. ONDRÁČEK, F. Františku, přestaň konečně zlobit, nebo... Praha : ISV, 2003. TRAIN, A. Nejčastější poruchy chování dětí. Praha : Portál, 2001. VÁGNEROVÁ, M. Psychopatologie pro pomáhající profese. Praha : Portál, 1999. |