|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Kateřina Jančaříková, Ph.D. (25.09.2019)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Kateřina Jančaříková, Ph.D. (27.09.2019)
DANIŠ, P. Nové vymezení environmentální gramotnosti a návrh na její mezinárodní hodnocení v PISA 2015. MATĚJČEK, T., BARTOŠ, J. Environmentální gramotnost učitelů a studentů učitelstvÍ. Envigogika, 2012, 7(2), 1802-3061. Retrieved from http://envigogika.cuni.cz/index.php/Envigogika/article/view/75 BROUKALOVÁ, L., BROUKAL, V., ČINČERA, J., DANIŠ, P., KAŽMIERSKI, T., KULICH, J., LUPAČ, M., MEDEK, M. a NOVÁK, M., Cíle a indikátory pro environmentální vzdělá-vání, výchovu a osvětu v České republice. Praha : Ministerstvo životního prostředí České republiky, 2011. ČINČERA, J. 2007. Environmentální výchova: od cílů k prostředkům. Paido, Brno, 116 s. DLOUHÁ, J. 2012. Environmentální gramotnost – znalosti nezbytné pro výuku učitelů. [online]. Enviwiki. Dostupné z WWW [citováno 29. 6.. 2012 ]. http://enviwiki.cz/wiki/Environment%C3%A1ln%C3%AD_gramotnost_-_znalosti_nezbytn%C3%A9_pro_v%C3%BDuku_u%C4%8Ditel%C5%AF FRANĚK, M. Nature Relatedness Scale. Český překlad škály měřící spojení s přírodou. Envigogika, 2012, 7(1). Kolektiv 2011. Gramotnosti ve vzdělávání. Soubor studií. Výzkumný ústav pedagogický, Praha, 98 s. ORR, D. W. 1992. Ecological Literacy: Education and the Transition to a Postmodern World. S.U.N.Y. Press, 215 s |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Kateřina Jančaříková, Ph.D. (25.09.2019)
MOODLe: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=7784 10H přímé výuky, z toho 5 h teorie (přednáška), 5 h interaktivní výuka (seminář) obsahem nepřímé výuky bude samostudium studijních opor (viz doporučená literatura), zpracování eseje
Studenti mohou sledovat informace o probraných tématech na http://cevv-uk-pedf.blog.cz Upřesnění: V levé liště je třeba vybrat okénku předmětu a ve článcích vybraný semestru a formu studia. |