|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (08.04.2020)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (28.01.2020)
SMÍTKOVÁ, Ivana, et al. Úskalí výchovy nadaného dítěte s Aspergerovým syndromem: Kazuistika z psychologické praxe, dlouhodobé vedení dvakrát výjimečných dětí. Psychologie pro praxi, 2010, 3-4: 77-80.
BALAN, Cristiana. ZNEUŽÍVÁNÍ DĚTÍ. PŘÍPADOVÁ STUDIE (kazuistika). Skaluvinstitut.cz
IHNACÍK, Jozef, et al. Kazuistika/Príklad dobrej praxe. Psychologie pro praxi, 2013, 3-4: 119-123.
DAVIDOVÁ, Kamila, et al. Kazuistika–Škola a rodina. Psychologie pro praxi, 2011, 3-4: 95-105.
KOHOUT-DIAZ, Magdalena; BITTNEROVÁ, Dana; LEVÍNSKÁ, Markéta. Limity inkluze ve vzdělávání romských dětí v České republice: boj o identitu žáka. Pedagogická Orientace, 2018,
MIOVSKÝ, Michal. Kvalitativní přístup a metody v psychologickém výzkumu. Grada Publishing, 2006.
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (28.01.2020)
Zakončení kurzu je podmíněno: 1) docházkou na semináře, 2) aktivním zapojováním, 3) seminární prací. |