|
|
|
||
Poslední úprava: Ing. Michaela Dvořáková, Ph.D. (19.09.2023)
|
|
||
Poslední úprava: Ing. Michaela Dvořáková, Ph.D. (10.09.2023)
Předmět vede k porozumění různým pojetím výchovy k občanství a základů společenských věd, seznamuje s pojetím předmětu v současném českém kurikulu. Učí kriticky posoudit plnění cílů předmětu v učebnicích a didaktických materiálech. |
|
||||||||||||||||
Poslední úprava: Ing. Michaela Dvořáková, Ph.D. (19.09.2023)
Příprava na výuku
Plnění předmětu
|
|
||
Poslední úprava: Ing. Michaela Dvořáková, Ph.D. (14.10.2019)
BERTRAND, Yves. Soudobé teorie vzdělávání. Praha: Portál, 1998. Studium (Portál). ISBN 80-7178-216-5. |
|
||
Poslední úprava: Ing. Michaela Dvořáková, Ph.D. (10.09.2023)
1. Analýza pojetí občanské výchvoy a základů společenských věd v českém kurikulu RVP ZV a G 2. Komparace pojetí společenských věd v kurikulárních dokumentech vybraných států 3. Analýza zadaného tématu v učebnicích, reflexe pojetí tématu 4. Seznámení s vybranými didaktickými materiály pro výuky Ov a ZSV 5. Didaktická analýza a kritické posouzení zadaného didaktického materiálu 6. Reflexe problémů a výzev společenskovědního vzdělávání |
|
||
Poslední úprava: Ing. Michaela Dvořáková, Ph.D. (10.09.2023)
|