You are viewing an anonymous version of the invitation. If you log in (using the link at the end of this text), you will be able to access additional data (e.g., it will be possible to access the text of the thesis and the reviews through the title of the thesis). Log in
State examination | |||
Date: | 21.06.2016 09:00 | ||
Department: | Institute of Translation Studies | ||
Room: | H105 (door # 105), FF UK, Hybernská 3, Praha 1, | ||
Committee: | Chair: | doc. PhDr. Tomáš Duběda, Ph.D. | |
Members: | PhDr. Jovanka Šotolová, Ph.D. PhDr. Šárka Belisová Mgr. Aude Brunel Mgr. Jana Ďoubalová, Ph.D. | ||
Parts of SE: | ASZKB4FK09 - French for Multicultural Communication ASZKB4FK11 - French for Multicultural Communication | ||
Students: | |||
Mgr. Marta Kolísková | 09:00 | ASZKB4FK11 (Topics: Tlumočnické dovednosti) | |
Note: | student se dostaví 1/2 hodiny předem | ||
Bc. Marie Hrušková | 09:45 | ASZKB4FK11 (Topics: Tlumočnické dovednosti) | |
Note: | student se dostaví 1/2 hodiny předem | ||
Bc. Dominika Krejčová | 10:30 | ASZKB4FK11 (Topics: Tlumočnické dovednosti) | |
Note: | student se dostaví 1/2 hodiny předem | ||
Mgr. Anežka Studničková | 11:15 | ASZKB4FK11 (Topics: Tlumočnické dovednosti) | |
Note: | student se dostaví 1/2 hodiny předem | ||
Mgr. Zuzana Šafrová | 12:00 | ASZKB4FK11 (Topics: Tlumočnické dovednosti) | |
Note: | student se dostaví 1/2 hodiny předem | ||
Mgr. Kateřina Vorlická | 12:45 | ASZKB4FK11 (Topics: Tlumočnické dovednosti) | |
Note: | student se dostaví 1/2 hodiny předem | ||
Mgr. Zuzana Zachová | 13:30 | ASZKB4FK11 (Topics: Tlumočnické dovednosti) | |
Note: | student se dostaví 1/2 hodiny předem | ||
Jitka Ircingová | 14:30 | ASZKB4FK09 (Topics: Tlumočnické dovednosti) | |
Note: | STUDENT NESPLNIL PODMÍNKY PRO KONÁNÍ ČÁSTI SZK | ||
Bc. Klára Petráčková | 14:30 | ASZKB4FK11 (Topics: Tlumočnické dovednosti) | |
Note: | student se dostaví 1/2 hodiny předem | ||
Jarmila Faruk Husen | 15:15 | ASZKB4FK09 (Topics: Tlumočnické dovednosti) | |
Note: | STUDENT NESPLNIL PODMÍNKY PRO KONÁNÍ ČÁSTI SZK |