|
|
|
||
Last update: Mgr. Martina Skovajsová (31.05.2018)
|
|
||
Last update: Mgr. Martina Skovajsová (31.05.2018)
Témata přednášek: 1) - 13) Analýza konkrétního reklamního textu Povinná literatura: BARTHES, R. Mytologie. Praha: Dokořán, 2004, vybrané kapitoly. ISBN 80-86569-73-X. BEASLY, R. - DANESI, M. Persuasive Signs. The Semiotics of Advertising. Berlin - New York: Mouton de Gruyter, 2002, vybrané kapitoly. ISBN 978-3110173406. BERGER, A. The Objects of Afection. Semiotics and Consumer Culture. New York: Palgrave Macmillan, 2010, vybrané kapitoly. ISBN 978-0-230-10372-6. DESMOND, J. Consuming Behaviour. Basingstoke: Palgrave, 2003, vybrané kapitoly. ISBN 978-0333949924. DYER, G. Advertising as Communication. London - New York: Routledge, 1982, vybrané kapitoly. ISBN 978-0415027816. REIFOVÁ, I. et al. Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004, vybrané kapitoly. ISBN 80-7178-926-7. STRAUBHAAR, J. - LAROSE, R. - DAVENPORT, L. Media Now. Understanding Media, Culture, and Technology. Belmont: Wadsworth, 2000. ISBN 978-1-4390-8257-7. TOLAND FIRTH, K. (ed.) Undressing The Ad. Reading Culture in Advertisement. New York: Peter Lang, 1997, vybrané kapitoly. ISBN 978-0820437552. WILLIAMSON, J. Decoding Advertisements. New York: Marion Boyars, 1979, vybrané kapitoly. ISBN 0-7145-2614-2. Doporučená literatura: EASTIN, M. S. - DAUGHERTY, T. - BURNS, N. M. (eds.) Handbook of Research on Digital Media and Advertising. Hershey - New York: Information Science Reference, 2011, vybrané kaptioly. ISBN 978-1605667935. KLEINOVÁ, N. Bez loga. Praha: Argo - Dokořán, 2005, vybrané kapitoly. ISBN 80-7203-671-8. PERLOFF, R. M. The Dynamics of Persuasion. Mahwah: Lawrence Erlbaum Associates, 2003, vybrané kapitoly. ISBN 978-0415805681. THELLEFSEN, T. - SØRENSEN, B. Seven short comments on pragmatic semeiotic and branding. Semiotica. 2009, 174 (4), s. 377-386. THELLEFSEN, T. - SØRENSEN, B. - DANESI, M. - ANDERSEN, Ch. A Semiotic Note on Branding. Cybernetics And Human Knowing. 2008, 14 (4), s. 59-69. Studijní opora: Naskenované texty a dokumenty zahraniční a domácí k jednotlivým tématům vložené v Moodle.
|
|
||
Last update: Mgr. Martina Skovajsová (31.05.2018)
Požadavkem pro získání zápočtu je prezentace a odevzdání seminární práce. |