Student/ka supervize přináší k analýze videozáznamy vlastní supervize, získává k nim zpětnou vazbu a výklad,
poskytuje zpětnou vazbu kolegyním a kolegům a učí se tak další aspekty supervizní práce.
Aim of the course - Czech
Last update: Romana Pištěková (07.01.2022)
Student/ka
systematicky rozvine své vlastní znalosti a zkušenosti z oblasti sebereflexe a vlastní supervizní práce
umí analyzovat videozáznam supervizní práce podle kritérií dobré praxe
umí rozeznat eticky sporné momenty v supervizní práci a formulovat je
Literature - Czech
Last update: Romana Pištěková (13.01.2022)
Povinná:
Baštecká, Bohumila, Čermáková, Veronika, Kinkor, Milan. Týmová supervize : teorie a praxe. Praha: Portál, 2016, s. ISBN 978-80-262-0940-9.
BEDDOE, Liz a Allyson DAVYS. Challenges in professional supervision. London, England: Jessica Kingsley Publishers, 2016, 248 s. ISBN 0-85700-843-9.
COCHRANE, Hilary a Trudi NEWTON. Supervision and coaching: growth and learning in professional practice. New York: Routledge, 2018, 162 s. ISBN 1-351-97522-6.
O'DONOGHUE, Kieran. The Routledge International Handbook of Social Work Supervision. : Routledge, 2021, 702 s. ISBN 0-429-28594-9.
Havrdová, Zuzana Hajný, Martin. Praktická supervize : průvodce supervizí pro začínající supervizory, manažery a příjemce supervize. Praha: Galén, 2008, 213 s. ISBN 978-80-7262-532-1.
Syllabus - Czech
Last update: Romana Pištěková (07.01.2022)
Setkání jsou zaměřená na reflektující učení a zdélení sebezkušenosti ze supervizní práce
Student/ka přináší k analýze videozáznamy vlastní supervize, získává k nim zpětnou vazbu a výklad, poskytuje zpětnou vazbu kolegyním a kolegům a učí se tak další aspekty supervizní práce.
Course completion requirements - Czech
Last update: Romana Pištěková (07.01.2022)
Účast 80%, prezentace min. 1 aktuálního videozáznamu supervize ke kritické reflexi ve skupině