|
|
|
||
Last update: Romana Pištěková (13.01.2022)
|
|
||
Last update: Romana Pištěková (13.01.2022)
Frekventant/ka se orientuje v různých metodách a technikách supervize a některé z nich umí využít v praxi své supervizní práci (dokládá v portfoliu supervizora) |
|
||
Last update: Romana Pištěková (02.02.2022)
Povinná:
|
|
||
Last update: Romana Pištěková (13.01.2022)
Obsah a struktura: OKRUH 1: Teoretický diskurz o metodě a technice.Četba k okruhu: LEVICKÁ, J. Koncept - metóda - technika. s. 49-74 in LEVICKÁ, J. Od konceptu k technike. Trnava: FZaSP TU v Trnave, 2005. ISBN 80-968952-6-5 OKRUH 2: Metody a techniky supervize Četba k okruhu: HAVRDOVÁ, Zuzana, Martin HAJNÝ et al. Praktická supervize. 1. vyd., Praha: Galén, 213 s. ISBN 978-80-7262-532-1 BÄRTLOVÁ, E. Supervize v sociální práci. Ústí nad Labem: FSE UJEP, 2007. ISBN 978-80-7044-952-3 OKRUH 3: Rozhovor jako základní metoda supervize. Nácvik ukázky rozhovoru. Četba k okruhu: TIMUĹÁK, L. Postupy usnadňující exploraci (zkoumání). Postupy usnadňující porozumění. s. 69-100 in: TIMUĽÁK, L. Základy vedení psychoterapeutického rozhovoru. Praha: Portál, 2006 ISBN 80-7367-106-9 OKRUH 4: Nácvik technik supervize vhodných pro individuální supervizi, skupinovou supervizi a supervizi týmu I. (ústní prezentace případu; hraní rolí a simulace; kreativní techniky v supervize; využití psychodramatu) OKRUH 5: Nácvik technik supervize vhodných pro individuální supervizi, skupinovou supervizi a supervizi týmu II. (na problém zaměřená skupina; Focus group; T-group; skupinový tutoring, Bálintovská skupina) Výstup: Student/ka: zná metody a techniky supervize, má vědomosti o možnostech jejich využití a umí je využít v praxi své supervizní práci |
|
||
Last update: Romana Pištěková (13.01.2022)
Hodnocení sestává z následujících částí: diskuse a reflexe teoretického bloku - 40 b. aktívní účast na cvičeních z předmětu - 10 b. aktívní vedení vybrané techniky supervize - 50 b. |