SubjectsSubjects(version: 945)
Course, academic year 2023/2024
   Login via CAS
Group intervention and individual supervision - YMRNS002
Title: Skupinová intervize a individuální supervize
Guaranteed by: Programme Management and Supervision (24-KRS)
Faculty: Faculty of Humanities
Actual: from 2023
Semester: summer
E-Credits: 2
Examination process: summer s.:
Hours per week, examination: summer s.:0/12, C [HS]
Capacity: unknown / unlimited (unknown)
Min. number of students: unlimited
4EU+: no
Virtual mobility / capacity: no
Key competences:  
State of the course: taught
Language: Czech
Teaching methods: combined
Teaching methods: combined
Level:  
Guarantor: doc. PhDr. Zuzana Havrdová, CSc.
doc. PhDr. Peter Brnula, Ph.D.
Teacher(s): doc. PhDr. Peter Brnula, Ph.D.
doc. PhDr. Zuzana Havrdová, CSc.
Annotation - Czech
Last update: Romana Pištěková (07.01.2022)
Student/ka supervize získává a poskytuje zpětnou vazbu a podporu v supervizní skupině kolegů pod vedením vyučující/ho a od individuálně zvoleného supervizora k nácvikům supervize ve škole a k praxi supervize I. a získává tak zkušenost z vlastní supervize v různých formách supervize (individuální podpůrná, skupinová vzdělávací).
Aim of the course - Czech
Last update: Romana Pištěková (07.01.2022)

student/ka

  • získá reflektovanou zkušenost z poskytování supervize
  • vzájemné učení - přijímá a poskytuje zpětnou vazbu k superviznímu procesu se skupinou

Literature - Czech
Last update: Romana Pištěková (13.01.2022)

Povinná:

  • Valentino, A. L., LeBlanc, L. A., & Sellers, T. P. The Benefits of Group Supervision and a Recommended Structure for Implementation. In Behavior analysis in practice. 9 (2016): 320-328.
  • Chui, H., Li, X., & Luk, S. . Does peer relationship matter? A multilevel investigation of the effects of peer and supervisory relationships on group supervision outcomes. . In Journal of Counseling Psychology. 4 (2021): 457-466.

Syllabus - Czech
Last update: Romana Pištěková (07.01.2022)
Obsah:
Student/ka přijímá individuální podpůrnou supervizi (3x1hod.) od zvoleného supervizora při výkonu vlastní profesionální praxe. Učí se reflektovat a pojmenovat, co se děje také tím, že provádí záznam v dokumentu „registrace supervizních hodin“.

Student/ka se účastní skupinových intervizí ve škole. Střídavě přijímá roli supervizanta a supervizora - studenti se střídají ve vedení intervizních skupin. Tématem intervize jsou studenty zvolené momenty z jejich probíhající profesionální praxe. Intervizní setkání jsou supervidována formou vzdělávací supervize, jejímž cílem je aplikace znalostí z předmětu „Modely a metody supervize“ a rozvoj dovedností studentů v roli supervizora při práci se skupinou spolu-studujících.

Course completion requirements - Czech
Last update: Romana Pištěková (07.01.2022)

90% účast a splnění počtu hodin supervizí (doloží 3 registrační listy supervize jako doklad o samostudiu a vlastní aktivitě v rozsahu 26hod., kterou reflektuje v portfoliu supervizora.)

 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html