Student/ka supervize získává a poskytuje zpětnou vazbu a podporu v supervizní skupině kolegů pod vedením
vyučující/ho a od individuálně zvoleného supervizora k nácvikům supervize ve škole a k praxi supervize I. a získává
tak zkušenost z vlastní supervize v různých formách supervize (individuální podpůrná, skupinová vzdělávací).
Aim of the course - Czech
Last update: Romana Pištěková (07.01.2022)
student/ka
získá reflektovanou zkušenost z poskytování supervize
vzájemné učení - přijímá a poskytuje zpětnou vazbu k superviznímu procesu se skupinou
Literature - Czech
Last update: Romana Pištěková (13.01.2022)
Povinná:
Valentino, A. L., LeBlanc, L. A., & Sellers, T. P. The Benefits of Group Supervision and a Recommended Structure for Implementation. In Behavior analysis in practice. 9 (2016): 320-328.
Chui, H., Li, X., & Luk, S. . Does peer relationship matter? A multilevel investigation of the effects of peer and supervisory relationships on group supervision outcomes. . In Journal of Counseling Psychology. 4 (2021): 457-466.
Syllabus - Czech
Last update: Romana Pištěková (07.01.2022)
Obsah:
Student/ka přijímá individuální podpůrnou supervizi (3x1hod.) od zvoleného supervizora při výkonu vlastní profesionální praxe. Učí se reflektovat a pojmenovat, co se děje také tím, že provádí záznam v dokumentu „registrace supervizních hodin“.
Student/ka se účastní skupinových intervizí ve škole. Střídavě přijímá roli supervizanta a supervizora - studenti se střídají ve vedení intervizních skupin. Tématem intervize jsou studenty zvolené momenty z jejich probíhající profesionální praxe. Intervizní setkání jsou supervidována formou vzdělávací supervize, jejímž cílem je aplikace znalostí z předmětu „Modely a metody supervize“ a rozvoj dovedností studentů v roli supervizora při práci se skupinou spolu-studujících.
Course completion requirements - Czech
Last update: Romana Pištěková (07.01.2022)
90% účast a splnění počtu hodin supervizí (doloží 3 registrační listy supervize jako doklad o samostudiu a vlastní aktivitě v rozsahu 26hod., kterou reflektuje v portfoliu supervizora.)