|
|
|
||
Last update: Romana Pištěková (07.01.2022)
|
|
||
Last update: Romana Pištěková (07.01.2022)
Student/ka umí porovnat nejdůležitější teorie a z nich vyplývající přístupy v supervizi je schopen/a aplikovat zvolené teoretické modely na vybraná supervizní témata a navrhne odpovídající metodu vizualizace a práce s tématy |
|
||
Last update: Romana Pištěková (15.01.2022)
Povinná:
|
|
||
Last update: Romana Pištěková (07.01.2022)
Transakční analýza (Seznámení se základními pojmy a jejich praktickým využitím v supervizní práci. Ego-stavy, transakce, druhy transakcí. Kontrakt v supervizi.) Psychoanalytická teorie (Seznámení s pojmy přenos, protipřenos. Jejich důležitost při práci s klienty a v supervizi.) Systémová a systemická teorie (Využití základních pojmů v supervizní práci-systém, subsystém, hranice, orientace na cíl, typy otázek) Integrativní využití teorií v supervizi Principy skupinové a individuální supervizní práce (Úloha supervizora, jeho kompetence, klíčové momenty ve vedení individuální supervize, struktura a dynamika skupinové supervize, nejčastější rizika skupinové práce, používané techniky) |
|
||
Last update: Romana Pištěková (07.01.2022)
Student/ka prokáže, že umí propojit význam klíčových pojmů a principů významných psychoterapeutických škol 20. stol. s aplikací metod psychosociálních změn, a umí porovnat mezi sebou aplikované zákonitosti, metody a modely supervizní práce při práci se skupinou.
Důkaz navazující na předmět praxe supervize I: Záznamy z dvou až tří skupinových či týmových supervizí, v nichž student reflektuje práci supervizora v každé fázi supervizního procesu a porovnává její souvislosti se zákonitostmi, metodami a modely supervize, s nimiž se seznámil teoreticky. Témata supervize navrhne řešit ještě z jiných nejméně dvou alternativních teoretických pozic a navrhne jim odpovídající metody a adekvátní postup supervize. |