|
|
|
||
Last update: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc. (09.02.2015)
|
|
||
Last update: Kristýna Macková (04.06.2019)
Požadavky na ukončení Splnění úkolů: 1) Příprava studiem na výuku, účast na výuce. 2) Příprava prezentací nebo textového dokumentu dle zadání, vložení do Moodle. Zadání úkolů je uloženo na Moodle. |
|
||
Last update: JAJE (22.02.2016)
Obsah a témata Seminář je rozdělen na dva bloky. BLOK I. 1) DEFINICE MARKETINGU - PROČ JE MARKETING UŽITEČNÝ - K ČEMU SLOUŽÍ A JAKÉ JSOU ZÁKLADNÍ POJMY 2) VYTVÁŘENÍ MARKETINGOVÝCH STRATEGIÍ A PLÁNŮ 3) SHROMAŽĎOVÁNÍ INFORMACÍ A DETAILNÍ ZKOUMÁNÍ PROSTŘEDÍ 4) MARKETINGOVÝ VÝZKUM A PŘEDPOVÍDÁNÍ POPTÁVKY 5) SPOJENÍ SE ZÁKAZNÍKY 6) ANALÝZA B2B TRHŮ
BLOK II. 7) MARKETING SLUŽEB - VYTVÁŘENÍ A ŘÍZENÍ SLUŽEB 8) ANALÝZA SPOTŘEBNÍCH TRHŮ 9) TVORBA HODNOTY ZNAČKY - BRANDING 10) VYROVNÁNÍ SE S KONKURENCÍ 11) REKLAMA, PODPORA PRODEJE, PR
Literatura: BAČUVČÍK, R. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM, 1. vyd. 2010. 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9. JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing. Strategie a trendy. Praha: GRADA, dotisk 2009. 267 s. ISBN 978-80-247-2690-8. KAISER, M. M. Strategické plánování v umění: praktický průvodce. Praha: Institut umění - Divadelní ústav v Praze. 2009. 146 s. ISBN 8070082364. ŠEDIVÝ, M. - MEDLÍKOVÁ, O. Úspěšná nezisková organizace. Praha: Grada. 160 s. 2. vyd. 2011. ISBN 978-80-247-4041-6. KOTLER, P. - KELLER L. K.. Marketing management. Praha: Grada publishing, a.s. 12. vyd. 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
|