|
|
|
||
Last update: PhDr. Dana Finková, Ph.D. (01.07.2008)
|
|
||
Last update: PhDr. Dana Finková, Ph.D. (01.07.2008)
HUNT, J. (Ed.). In Search of Adventure. Guilford: Talbot Adair Press, 1989. HIGGINS, P., LOYNES, C., CROWTHER, N. (Ed.). A Guide for Outdoor Educators in Scotland. Penrith: Scottish Advisory Panel for Outdoor Education, 1998. HIGGINS, P., & NICOL, R. (Eds.). Outdoor Education: Authentic Learning in the context of Landscapes (Vol. 2). Kisa, Sweden, 2002. HIGGINS, P., & HUMBERSTONE, B. (1999). Outdoor Education and Experiential Learning in the UK. Lüneberg: Lüneburg University Press, 1999. |
|
||
Last update: PhDr. Dana Finková, Ph.D. (01.07.2008)
Přednášky: 1. Vymezení kritérií pro hodnocení úrovně rozvoje rekreačních i výchovných aplikací aktivit v přírodě. 2. Charakteristika hnutí Outward Bound a jeho zakladatele K. Hahna. 3. Pojetí norského friluftslivu. 4. Charakteristika rozvoje aplikací aktivit v přírodě a výchovy ve Velké Británii, v zemi s nejstarší tradicí. 5. Přístupy, organizace, školy a trendy v USA. 6. Rozvoj výchovných aplikací aktivit v přírodě v německy mluvících zemích. 7. Rozvoj ve Francii a zemích dřívějšího Beneluxu. 8. Skandinávské země (Švédsko, Finsko, Dánsko). 9. Situace v zemích tzv. výchovní Evropy. 10. Posouzení rozvoje výchovných a rekreačních aplikací aktivit v přírodě v ČR. Semináře: 1. Získání nových informací o rozvoji výchovy v přírodě v Evropské unii i ve světě. 2. Zpracování přehledu mezinárodních organizací zabývajících se aktivitami v přírodě. 3. Možnosti mezinárodní spolupráce ČR v oblasti aktivit v přírodě. |