SubjectsSubjects(version: 945)
Course, academic year 2023/2024
   Login via CAS
Customer Relationship Management - PMNG079
Title: Řízení vztahu se zákazníkem
Guaranteed by: Management (51-400110)
Faculty: Faculty of Physical Education and Sport
Actual: from 2022
Semester: summer
Points: 0
E-Credits: 3
Examination process: summer s.:
Hours per week, examination: summer s.:1/1, C [HT]
Extent per academic year: 28 [hours]
Capacity: unknown / unknown (30)
Min. number of students: unlimited
4EU+: no
Virtual mobility / capacity: no
Key competences:  
State of the course: cancelled
Language: Czech
Teaching methods: full-time
Teaching methods: full-time
Level:  
Note: course can be enrolled in outside the study plan
enabled for web enrollment
Guarantor: Mgr. Markéta Pecinová, Ph.D.
Examination dates   Schedule   Noticeboard   
Annotation - Czech
Last update: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D. (06.06.2013)
Předmět seznamuje studenty s principy aktivního řízení vztahů se zákazníky. Zabývá se otázkami, jak zjistit a ovlivňovat současnou a potenciální hodnotu (ziskovost) zákazníka, jak řídit a posilovat vztahy speciálně s hodnotnými zákazníky, jak zvyšovat loajalitu zákazníka vytvářením pevných vztahů a pout mezi zákazníkem a firmou. Student pozná, co prakticky znamená orientace na zákazníka a jak ji ve firmě skutečně realizovat a podporovat a pochopí, proč jsou některé projekty CRM neúspěšné. Student bude seznámen s důležitými tendencemi v současném podnikatelském prostředí, které ovlivňují vztahy zákazníků a firem, a s očekávanými trendy v CRM.
Literature - Czech
Last update: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D. (30.01.2015)

BÁRTA, V., PÁTÍK, L., POSTLER, M. Retail marketing. Praha: Management Press, 2009. ISBN: 978-80-7261-207-9

CIMLER, P., ZADRAŽILOVÁ, D. a kol. Retail management. Praha: Management Press, 2007. ISBN: 978-80-7261-167-6

CHLEBOVSKÝ, V. CRM: Řízení vztahů se zákazníky. Brno: Computer Press, 2005. ISBN: 80-251-0798-1

LEHTINEN, J.R. Aktivní CRM - Řízení vztahu se zákazníkem. Praha: Grada, 2007. ISBN: 978-80-247-1814-9

Requirements to the exam - Czech
Last update: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D. (30.01.2015)
Požadavky na zápočet:
docházka 75%
prezentace na vybrané téma

Syllabus - Czech
Last update: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D. (30.01.2015)

Přednášky:

1.-2. CRM - Customer relationship management

3.-4. Retail management

5.-6. Retail marketing

Semináře:

1.-2. Modely řízení vztahů se zákazníky, zákaznicky orientovaná organizace, konkurenční prostředí

3.-4. Obchod a obchodní činnosti, retailing

5.-7. Marketingová segmentace trhu a chování spotřebitele, komerční komunikace

 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html