|
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D. (06.06.2013)
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D. (30.01.2015)
BÁRTA, V., PÁTÍK, L., POSTLER, M. Retail marketing. Praha: Management Press, 2009. ISBN: 978-80-7261-207-9
CIMLER, P., ZADRAŽILOVÁ, D. a kol. Retail management. Praha: Management Press, 2007. ISBN: 978-80-7261-167-6
CHLEBOVSKÝ, V. CRM: Řízení vztahů se zákazníky. Brno: Computer Press, 2005. ISBN: 80-251-0798-1
LEHTINEN, J.R. Aktivní CRM - Řízení vztahu se zákazníkem. Praha: Grada, 2007. ISBN: 978-80-247-1814-9 |
|
||
Last update: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D. (30.01.2015)
docházka 75% prezentace na vybrané téma |
|
||
Last update: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D. (30.01.2015)
Přednášky: 1.-2. CRM - Customer relationship management 3.-4. Retail management
5.-6. Retail marketing
Semináře:
1.-2. Modely řízení vztahů se zákazníky, zákaznicky orientovaná organizace, konkurenční prostředí
3.-4. Obchod a obchodní činnosti, retailing
5.-7. Marketingová segmentace trhu a chování spotřebitele, komerční komunikace |