|
|
|
||
Last update: TAJ (16.02.2007)
|
|
||
Last update: TAJ (16.02.2007)
Povinná: Hague, P. Průzkum trhu; business books; Computer Press 2003 Foret, M., Stávková, J. Marketingový výzkum, Grada 2003
Doporučená: KOVÁŘ, R., BLAHUŠ, P. Aplikace vybraných statistických metod v antropomotorice, 1. vyd. Praha : SPN, 1989. 126 s. PŘIBOVÁ M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. Příručka. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. 487 s. ISBN 80-7169-9.
|
|
||
Last update: STEVOVE/FTVS.CUNI.CZ (04.11.2010)
|
|
||
Last update: STEVOVE/FTVS.CUNI.CZ (04.11.2010)
1. Vymezení základních pojmů oblasti marketingového výzkumu 2. Specifikace oblastí využití marketingového výzkumu 3. Způsoby charakteristiky plánování marketingových výzkumů 4. Metodika získávání informačních zdrojů 5. Základní statistické postupy a teorie pravděpodobnosti 6. Metody a principy zpracování výzkumu kvalitativního charakteru 7. Metody a principy zpracování výzkumu kvantitativního charakteru 8. Principy a zásady tvorby dotazníků 9. Metodika sběru dat 10. Postupy testování existujících nebo zaváděných výrobků 11. Způsoby chování zákazníka, reakce, spokojenost 12. Metodická podstata analýzy získaných dat 13. Zásady prezentace výsledků marketingového výzkumu 14. Praktický příklad z oblasti marketingového výzkumu, test
|