|
|
|
||
Last update: PUCHMERTLOVA/FTVS.CUNI.CZ (05.06.2008)
|
|
||
Last update: STEVOVE/FTVS.CUNI.CZ (08.06.2012)
Čáslavová E., Management a marketing sportu, Olympia 2009, ISBN: 978-80-7376-150-9 Čáslavová, E. and Petráčková, J.: The Brand personality of large sport events, Kinesiology 43(2011) 1:91-106 Rychtecký, A. (2008). Lifestyle of Czech Young People and How it Changed in the Period 1996-2006. In: H-P. Brandl-Bredenbeck (Ed.). Bewegung Spiel und Sport in Kindheit und Jugend - Eine europäische Perspektive. Monograph. Achen: Mayer & Mayer, Sport Publishers´ Association. 274-288 pp. Rychtecký, A. (2004). Vocational Education and Training Related to Sport in the Czech Republic: Situation, Trends and Perspectives. National report into EU Project: Vocasport: “Improving Employment in Sorts in Europe through Vocational Training”. Praha: UK - FTVS, University of Lyon 72s. Rychtecký, A., Strel, J., Bebčáková, V., Herman, D. et all (2004). “Study on young people’s lifestyles and sedentariness and the role of sport in the context of education and as a means of restoring the balance”, Czech, Polish, Slovak and Slovenian cases. Report of Eastern European countries into EU Project: “Study on young people’s lifestyles and sedentariness and the role of sport in the context of education and as a means of restoring the balance”. Praha: UK - FTVS, University of Padernborn, 60p. Rychtecký, A. (1997). Tělesná výchova a sport v České republice v procesu evropské integrace a její souvislosti politické, legislativní, koncepční i realizační. Praha: MŠMT, 92s. |
|
||
Last update: STEVOVE/FTVS.CUNI.CZ (08.06.2012)
|
|
||
Last update: STEVOVE/FTVS.CUNI.CZ (08.06.2012)
1. Starověký Řím, politika a sport 2. Komerční a politický marketing ve sportu; sport a politika. Politický marketing mezinárodních sportovních organizací , spolupráce a koordinace politického marketingu mezinárodních sportovních organizací. 3. Volební ankety a sport 4. Monitorování politických projevů v rádiu, televizi a na Internetu a sport 5. Měření povědomí o politických kandidátech a sport 6. Odhad mediální hodnoty politických vyjádření v médiích a sport 7. Vnímání sportovců a politiků mezi voliči, sportovci mezi politiky v ČR 8. Značka ve sportu a politickém marketingu 9. Případová studie Kalifornie a sportovec guvernér Schwarzenegger Semináře 1. - 7. Tvorba a obhájení prezentace o politickém marketingu a sportu ve světě a v ČR dle zadané literatury. |