|
|
|
||
Last update: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (04.09.2020)
|
|
||
Last update: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (08.02.2021)
Acquiring comprehensive general speaking skills - listening, speaking, reading, writing - at the A1.1 CEFR level. |
|
||
Last update: Mgr. Linda Mejsnarová, Ph.D. (16.01.2019)
Povinná:
GIRARDET, J., PÉCHEUR, J. Campus 1. Méthode de francais. 2. vyd. Paris: CLE International/VUEF, 2006. 205 s. ISBN 209-033308-1. GIRARDET, J., PÉCHEUR, J. Campus 1 - Cahier d´ exercices. Méthode de francais. 2. vyd. Paris: CLE International/SEJER, 2006. 127 s. ISBN 2-09-033243-3 Vocabulaire illustré. 350 exercices. Niveau débutant. 2. vyd. Paris: Hachette, 1992. 144 s. ISBN 2-01-019861-1. |
|
||
Last update: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (04.09.2020)
Požadavky na zápočet
|
|
||
Last update: Mgr. Linda Mejsnarová, Ph.D. (16.01.2019)
Obsah výuky
1. Seznámení s koncepcí a způsobem práce v předmětu. Lekce 1 z učebnice CAMPUS 1: vysvětlení a osvojení výslovnosti a francouzského pravopisu, abeceda, časování slovesa „být“. 2. L 1: zápor slovesa „být“, sloveso „mít“, otázky a odpovědi týkající se mé osoby, čtení a překlad textů. 3. L 1: gramaticko-lexikální a poslechová cvičení, názvy zemí a národností, členy. 4. L 1: slovesa1.třídy, „comprendre“, gramatická a poslechová cvičení. 5. L 2: představování jiné osoby, množné číslo, tvoření ženského rodu přídavných jmen, slovní zásoba. 6. L 2: číslovky základní, vyjádření data, gramatická cvičení a časování sloves. 7. L 2: číslovky (pokračování), tázací zájmena a tvoření otázek, slovní zásoba - profese. 8. L 2: nepravidelná slovesa „savoir“ x „connître“. 9. L 3: slovesa 2. a 3. třídy, konverzace na téma JÁ, datum, měsíce, dny v týdnu. 10. L 3 : nepravidelné sloveso „faire“ + vazby, předložky časové. 11. L 3: opakování nepravidelných a pravidelných sloves - gramatická cvičení, poslechová cvičení, diktát - číslovky. 12. L 3: shrnutí probraných gramatických jevů. Zhodnocení kurzu. Test.
Průběžný nácvik řečových dovedností daný strukturou učebnice, pravidelné upevňování osvojených gramatických a syntaktických jevů, systematické rozšiřování slovní zásoby v každé vyučovací jednotce. |
|
||
Last update: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (13.07.2021)
For the pursposes of distance learning, the basis of our joint successful work is also the use of standard textbooks, or other sources, listed under the link "literature". In order to meet the learning objectives and your expectations, we will use a combination of all available and permissible communication channels when teaching foreign languages, namely the MS Teams platform, the correspondence method, consultations and ongoing verification of your language competence.
|