SubjectsSubjects(version: 945)
Course, academic year 2023/2024
   Login via CAS
Sports Marketing Applications - PDSK013
Title: Marketingové aplikace ve sportu
Guaranteed by: Department of Social Sciences Foundation in Kinanthropology (51-300000)
Faculty: Faculty of Physical Education and Sport
Actual: from 2022
Semester: summer
Points: 1
E-Credits: 0
Examination process: summer s.:
Hours per week, examination: summer s.:0/0, Ex [HT]
Capacity: unknown / unknown (unknown)
Min. number of students: unlimited
4EU+: no
Virtual mobility / capacity: no
Key competences:  
State of the course: taught
Language: Czech
Teaching methods: full-time
Teaching methods: full-time
Level:  
Note: course is intended for doctoral students only
course can be enrolled in outside the study plan
enabled for web enrollment
can be fulfilled in the future
Guarantor: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
Annotation - Czech
Last update: Mgr. Vladimír Hojka, Ph.D. (25.04.2018)
Předmět Marketingové aplikace ve sportu se zabývá marketingovými koncepcemi sportovních organizací v oblasti sportu. Zahrnuje dílčí koncepty orientované na obchodní činnosti jednoho sportovního produktu, dále pak ucelené koncepty obchodní činnosti s komplexem sportovních produktů, poskytujících různé užitky zákazníkovi sportovních organizací. Sleduje podstatné rysy sportu jako odvětví národního hospodářství, tj. sportovního průmyslu v jeho jednotlivých sektorech – výkonnostním, sektoru propagace (marketingová komunikace) a sektoru vytvářejícím podmínky pro sportovní činnosti – sportovní zařízení, personální zabezpečení. Dále pak se orientuje na oblast sportovních služeb, jejich kvalitu a řízení vztahu se zákazníky sportovních organizací.
Literature - Czech
Last update: Mgr. Vladimír Hojka, Ph.D. (25.04.2018)

ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu. Vydání 2009 s podporou výzkumného záměru UK FTVS MSM 0021620864. Praha: Olympia, 2009. 226 s. ISBN 978-80-7376-150-9.

MULLIN, B.J., HARDY, S., SUTTON,W.A. Sportmarketing.4th edition. Leeds: Human Kinetics Publishers, 2014, 504p. ISBN-13: 9781450424981.

GREY, A., SKILDUM-REID, K. Sponsorship seekerś toolkit. Second edition. Australia: McGraw Hill. 2003. ISBN 0-074-712217.

HANNAGAN, T. Marketing pro neziskový sektor. Praha : Management Press, 1992. 205s., ISBN 80-85943-07-7.

GRAHAM, S., NEIROTTI, L.D., GOLDBLAT, J. J. The ultimate guide to sports marketing. New York: McGraw Hill, 2001. ISBN 0-07-136124-3.

FERRAND, A. , McCARTHY, S. Marketing the Sports Organisation: Building networks and relationships. New York: Routledge, , 2009. ISBN 0-415-45330-5.

VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama. Praha : Grada., 2003. 122 s. ISBN 80-2470-0557-5.

Informace ke kombinované nebo distanční formě

 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html