|
|
|
||
Last update: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (30.07.2014)
|
|
||
Last update: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (30.07.2014)
The aim of the course is to provide opportunities to apply didactic skills in practice by means of creating programs focused on health promotion and prevention of social-pathological phenomena among children and young people at basic and high schools. |
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (07.10.2016)
CANFIELD, J.; SICCONE, F. Hry pro výchovu k odpovědnosti a sebedůvěře. Praha : Portál, 1998. 384 s. ISBN 80-7178-194-0 ČAPEK,R. Moderní didkatika.Praha: Grada,2015. 608 s.ISBN 978-80-3450-7 HERMOCHOVÁ, S. Hry pro život: I. a II. Praha : Portál, 1994. 174 s. ,146 s. ISBN 80-85282-79-. ISBN 80-85282-80-1 HOPPE, S.; HOPPE, H.; KRABEL, J. Sociálně psychologické hry pro dospívající. Praha : Portál, 2001. 197 s. ISBN 80-7178-434-6 LINHART, P. aj. Ochrana člověka za mimořádných událostí - pro střední školy. Praha : Fortuna, 2003. 93 s. ISBN 80-7168-869-X KOPECKÝ, M., Et Al. Antropologicko-psychologicko-sociální aspekty podpory zdraví a výchovy ke zdraví. Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2013. ISBN 978-80-244-3472-8 STRNADOVÁ, A. Tvorba a metodika projektů k podpoře zdraví : studijní text. 1. Vyd. Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2011. ISBN 978-80-7368-978-0 ŘEHULKA, E., ET AL. Výchova ke zdraví: podněty ke vzdělávacím oblastem : škola a zdraví pro 21. století, 2011. 1. Vyd. Brno : Masarykova univerzita, 2011 ISBN 978-80-210-5533-9 ZVÍROTSKÝ, M. Úvod do zdravotní gramotnosti pro pedagogy. Praha : Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2010. ISBN 978-80-7290-431-0 |
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (07.10.2016)
1)Koncepce výchovy ke zdraví v kurikulu gymnaziálního a středoškolského vzdělávání. (transformace očekávaných výstupů a učiva do školních programů vyššího sekundárního vzdělávání. Porovnání strategie podpory zdraví se základní školou. Příklady integrace učiva v tematických plánech předmětů cílených do oblasti výchovy ke zdraví)
2) Učebnice Výchovy ke zdraví. Příklady dostupných učebnic, Didaktická analýza učebnic, požadavky na učebnice VkZ.
3)Etické aspekty ve výchově ke zdraví. Etická výchova a další doplňující vzdělávací obory ve vztahu k VkZ. Význam etické výchovy v systému vzdělávání.
4) Reflexe oborové pedagogické praxe na středních školách
|