|
|
|
||
Last update: Mgr. Zuzana Selčanová, Ph.D. (29.10.2019)
|
|
||
Last update: Mgr. Zuzana Selčanová, Ph.D. (29.10.2019)
Na společné zahajovací schůzi s katedrovým vedením praxe (dr. Jiřina Dvořáková) získají studenti informaci o místech výkonu praxe, a kontakty na vyučující. S vyučujícími - garanty praxe se spojí před nástupem praxe, domluví rozvrhy a obsah hodin dle osnov školy. V den nástupu na praxi se studenti představí řediteli školy, nebo jeho zástupci. |
|
||
Last update: Mgr. Zuzana Selčanová, Ph.D. (29.10.2019)
Doporučená literatura:
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání Rámcový vzdělávací program pro základní umělecké vzdělávání HRABAL, Vladimír a Isabella PAVELKOVÁ. Jaký jsem učitel. Praha: Portál, 2010. MAZÁČOVÁ, Nataša. Základní informace o obsahovém zaměření a organizaci pedagogických praxí ve studiu učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů 2. stupně základní školy a střední školy. NELEŠOVSKÁ, Alena - SVOBODOVÁ, Jana. Pedagogická praxe : praktická příručka určená studentům prezenčního studia oboru učitelství pro 1. st. ZŠ. Olomouc : Univerzita Palackého, 2000. ISBN80-244-0171-1. PAVELKOVÁ, I. Motivace žáků k učení: perspektivní orientace žáků a časový faktor v žákovské motivaci. Praha: Univerzita Karlova, 2002. Praha : Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, 2014. ISBN 978-80-7290-673-4. PODLAHOVÁ, Libuše. Pedagogická praxe : (průvodce pro současné studenty a budoucí učitele). Olomouc : Univerzita Palackého, 1998. ISBN 80-7076-793-7. SLAVÍK, J. Hodnocení v současné škole. Praha: Portál 1999. STARÝ, K.; LAUFKOVÁ,V. Formativní hodnocení ve výuce. Praha: Portál, 2016. ŠEĎOVÁ, K.; ŠVAŘÍČEK, R. Komunikace ve školní třídě. Praha: Portál, 2012. ŠEĎOVÁ, K., ŠVAŘÍČEK, R. Jak se učitelé učí: Cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování. Brno: MU 2016. TOMKOVÁ, A., SPILKOVÁ, V., PÍŠOVÁ, M. a kol. Rámec profesních kvalit učitele. Hodnoticí a sebehodnotící arch. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, 2012. |
|
||
Last update: PhDr. Olga Kozánková, Ph.D. (03.10.2018)
Požadavky k zápočtu.
1/ Student nejpozději první den praxe oznámí svůj rozvrh /způsob bude upřesněn na schůzce/.
2/ Při závěrečné schůzce s vedoucí praxe předkládají studenti tyto písemné dokumenty
a/přípravy k vyučovaným hodinám
b/ poznámky k náslechům
c/osobní reflexi o průběhu praxe
d/písemné vyjádřeni vyučujícího /garanta/ praxe
e/2x vyhotovenou a podepsanou Dohodu o provedení práce, kterou si vyžádají od garanta praxe
|