|
|
|
||
Last update: PhDr. Eva Koželuhová, Ph.D. (24.01.2020)
|
|
||
Last update: PhDr. Eva Koželuhová, Ph.D. (27.01.2020)
HÁDKOVÁ, K. HÁJKOVÁ, V. a kol. Jsme rozdílní- hrajeme si a učíme se společně. Praha: Somatopedická společnost, o.s. Soubor pracovních sešitů pro práci s heterogenní třídou. 2013. HÁJKOVÁ, V., STRNADOVÁ, I. Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada 2010. ISBN 978-80-247-3070-7. HÁJKOVÁ, V., STRNADOVÁ, I. Metodická podpora předškolního zařízení pro zavádění inkluzivní praxe. Školní vzdělávací programy a evaluace v mateřské škole, Verlag Dashöfer, ISSN 1802-4130, s. 1-11. CHMELOVÁ, M., RADILOVÁ, E. Vzdělávání v předškolních zařízení v Německu, Holandsku a Švédsku: Příručka dobré praxe. Vyd. 1. Praha: Alfa Human Service, 2015, 115 s. ISBN 978-80-260-8417-4. LAZAROVÁ, B., HLOUŠKOVÁ, L., TRNKOVÁ, K., POL, M., LUKAS, J. Řízení inkluze ve škole. Brno: MU 2015, 182 s. |
|
||
Last update: PhDr. Eva Koželuhová, Ph.D. (29.01.2020)
Odkaz na kurz v Moodle je: https://dl1.cuni.cz/enrol/index.php?id=8868 (heslo pro hosta je akreditacePPV2020). |