|
|
|
||
Last update: doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. (08.10.2020)
|
|
||
Last update: doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. (08.10.2020)
CSIKSZENTMIHALYI, Mihaly. Flow a práce. Praha, Portál, 2017. HECKHAUSEN, Heinz. Motivation und Handeln. Berlin: Springer, 1980. HRABAL, Vladimír a PAVELKOVÁ, Isabella. Autodiagnostika jako předpoklad a účinný nástroj sebereflexe učitele. In SPILKOVÁ, Vladimíra a VAŠUTOVÁ, Jaroslava. Učitelská profese v měnících se požadavcích na vzdělávání. Praha: Karlova Univerzita-pedagogická fakulta, 2008, s. 105-116. HRABAL, Vladimír, MAN, František a PAVELKOVÁ Isabella. Psychologické otázky motivace ve škole. Praha: SPN, 1989. HRABAL, Vladimír a PAVELKOVÁ, Isabella. Jaký jsem učitel. Praha: Portál, 2010. PAVELKOVÁ, Isabella. Motivace žáků k učení. (Perspektivní orientace žáků a časový faktor v žákovské motivaci. Praha: PedF UK, 2002. PAVELKOVÁ, Isabella a URBANOVÁ, Denisa. Nuda v edukačním kontextu: Teoretické konceptualizace a výzkumné metody. Československá psychologie, 2018, vol. 62, no. 4, s. 350-365. RHEINBERG, Falko. Motivation. Stuttgart: Kohlhammer, 2006. Další povinná literatura bude upřesněna podle výzkumného zaměření jednotlivých posluchačů kurzu. |
|
||
Last update: doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. (08.10.2020)
Ke splnění kurzu je potřeba prostudovat základní literaturu a alespoň 3 zahraniční články k problematice motivace či autoregulace, které mají souvislost s výzkumnou prací studenta. Na základě této literatury a konzultací s vyučujícím student sepíše pojednání k dané problematice a v rozpravě s vyučujícím ho obhájí.. |