|
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (28.01.2020)
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (28.01.2020)
CUNGI, Charly. Jak zvládat stres: Metody a praktická cvičení. Praha. Portál, 2001, 208. KEBZA, Vladimír; ŠOLCOVÁ, Iva. Hlavní koncepce psychické odolnosti. Československá psychologie, 2008, 52.1: 1.
KOHOUTEK, Rudolf; ŘEHULKA, Evžen. Stresory učitelů základních a středních škol v České republice (zejména stresory způsobené učitelům žáky). Škola a zdraví, 2011, 21: 105-117. KŘIVOHLAVÝ, Jaro. Jak zvládat stres. Grada Avicenum, 1994.
MLČÁK, Zdeněk. K teoretickému paradigmatu psychické zátěže učitelů. Pedagogická orientace, 2017, 10.3: 12-24. OZBAY, Fatih, et al. Social support and resilience to stress: from neurobiology to clinical practice. Psychiatry (Edgmont), 2007, 4.5: 35. PAULÍK, Karel. Psychologie lidské odolnosti. Grada Publishing as, 2010.
PRAŠKO, Ján; PRAŠKOVÁ, Hana. Proti stresu krok za krokem: aneb jak získat klid a odolnost vůči nepohodě. Grada Publishing, 2001. SMETÁČKOVÁ, Irena; VIKTOROVÁ, Ida; ŠTECH, Stanislav; PAVLAS-MARTANOVÁ, Veronika; PÁCHOVÁ, Anna; FRANCOVÁ, Veronika; PTÁČEK, Radek. Vztah syndromu vyhoření, copingových strategií a self-efficacy mezi vyučujícími na českých základních školách. Československá psychologie, 2009, 63.4: 386-401. |
|
||
Last update: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (28.01.2020)
Podmínkou k ukončení kurzu je: 1) docházka na semináře 2) plnění průběžných úkolů 3) závěrečný test |