|
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Markéta Švamberk Šauerová, Ph.D. (16.09.2023)
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Last update: doc. PhDr. Markéta Švamberk Šauerová, Ph.D. (16.09.2023)
Distanční výuka v případě karanténních opatření proběhne případně v čase setkání na platformě Zoom. Studenti budou aktuálně informováni prostřednictvím mailu. |
|
||
Last update: doc. PhDr. Markéta Švamberk Šauerová, Ph.D. (08.09.2023)
BEDNÁŘOVÁ, Jiřina a Vlasta ŠMARDOVÁ. Diagnostika dítěte předškolního věku: co by dítě mělo umět ve věku od 3 do 6 let. Brno: Computer Press, 2007. Dětská naučná edice. ISBN 9788025118290. BEDNÁŘOVÁ, Jiřina a Vlasta ŠMARDOVÁ. Školní zralost: co by mělo umět dítě před vstupem do školy. Brno: Computer Press, 2010. Moderní metodika pro rodiče a učitele. ISBN 9788025125694. LIPNICKÁ, Milena. Poradenská činnost učitele v mateřské škole. Praha: Portál, 2017. ISBN 978-80-262-1179-2. MERTIN, Václav a Lenka KREJČOVÁ. Výchovné poradenství, 3. přepracované vydání. Praha: Wolters Kluwer, 2020. ISBN 978-80-7598-174-5. OTEVŘELOVÁ, Hana. Školní zralost a připravenost. Praha: Portál, 2016. ISBN 978-80-262-1092-4. OPATŘILOVÁ, Dagmar. Psychologické poradenství a intervence v raném a předškolním věku u dětí s SVP. Brno: MUNI, 2006. ISBN 80-210-3977-9. SINDELAR, Brigitte. Předcházíme poruchám učení: soubor cvičení pro děti v předškolním roce a v první třídě. Vydání šesté. Přeložil Věra POKORNÁ. Praha: Portál, 2016. ISBN 978-80-262-1082-5. SVOBODA, Mojmír, Dana KREJČÍŘOVÁ a Marie VÁGNEROVÁ. Psychodiagnostika dětí a dospívajících. Vydání třetí. Praha: Portál, 2015. ISBN 978-80-262-0899-0. ŠVANCAROVÁ, Dana, Anna KUCHARSKÁ. Test rizika poruch čtení a psaní pro rané školáky. Praha: Dyscentrum, 2012. ISBN 978-80-904494-9-7. |
|
||
Last update: doc. PhDr. Markéta Švamberk Šauerová, Ph.D. (08.09.2023)
|
|
||
Last update: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (27.01.2020)
Odkaz na kurz v Moodle je: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=8658 (heslo pro hosta je akreditaceUMS2020). |