SubjectsSubjects(version: 945)
Course, academic year 2023/2024
   Login via CAS
Special Educational Practice I - OKBS1S104A
Title: Oborová praxe I.
Guaranteed by: Katedra speciální pedagogiky (41-KSP)
Faculty: Faculty of Education
Actual: from 2022
Semester: winter
E-Credits: 4
Examination process: winter s.:
Hours per week, examination: winter s.:0/0, C [HT]
Extent per academic year: 25 [hours]
Capacity: unknown / unknown (unknown)
Min. number of students: unlimited
4EU+: no
Virtual mobility / capacity: no
State of the course: not taught
Language: Czech
Teaching methods: combined
Teaching methods: combined
Note: course can be enrolled in outside the study plan
enabled for web enrollment
priority enrollment if the course is part of the study plan
Guarantor: doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D.
Co-requisite : OKBS1S101A, OKBS1S102A, OKBS1S103A, OKBS1S105A
Interchangeability : OPBS1S104A
Is co-requisite for: OKBS1P106A, OKBS1S105A, OKBS1S103A, OKBS1S101A, OKBS1S102A
Annotation - Czech
Last update: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (26.09.2019)
Student volí školu /zařízení/ dle svého výběru. Je možno volit školu či zařízení, kde student pracuje. O své praxi si vede osobní záznamy a na svoji speciálně pedagogickou činnost se soustavně připravuje jak teoreticky, tak prakticky. Praxe bude vykonávána na speciálně pedagogických zařízeních a na školách pro děti, žáky, studenty a dospělé osoby se speciálními vzdělávacími potřebami ale i tam, kde jsou tyto osoby vřazeny do hlavního proudu vzdělávání. Student se praxí připravuje na provázení a podporu osob se speciálními vzdělávacími potřebami.
Literature - Czech
Last update: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (26.09.2019)

HÁJKOVÁ,V., STRNADOVÁ, I.  Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada2010. ISBN 978-80-247-3070-7

MULLER,O a kol. Dítě se speciálními potřebami v běžné škole. UP Olomouc 2001. ISBN 80-244-0231-9

BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol.  Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Brno 2016. ISBN 978-80-7315-255-0

BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení. Brno 2007. ISBN 978-80-7315-140-9

RVP a ŠVP pro ZŠ, pro ZŠ speciální

Course completion requirements - Czech
Last update: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (26.09.2019)

Vykonat praxi v požadováném rozsahu podle studijního plánu. O své pedagogické činnosti si povede záznamy, které předloží spolu s potvrzením o vykonané praxi k zápočtu.

 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html