|
|
|
||
Last update: PhDr. Tomáš Jeřábek, Ph.D. (26.01.2023)
|
|
||
Last update: PhDr. Tomáš Jeřábek, Ph.D. (15.02.2024)
příprava na hodinu (za semestr): 9h |
|
||
Last update: PhDr. Tomáš Jeřábek, Ph.D. (26.01.2023)
Vybrané příklady literatury a informačních zdrojů z hlediska složitosti vzhledem k prostředím a programům a samotné filozofii algoritmického myšlení: ASPINALL, Brian. Code Breaker: Increase Creativity, Remix Assessment, and Develop a Class of Coder Ninjas!, 2017. RESNICK, Mitchel. Lifelong kindergarten: cultivating creativity through projects, passion, peers, and play. Cambridge, Massachusetts: MIT Press, [2017]. ISBN 9780262037297. PILGRIM, Mark. Ponořme se do Python(u) 3: Dive into Python 3. Praha: CZ.NIC, c2010. CZ.NIC. ISBN 978-80-904248-2-1. RYANT, Ivan. Algoritmy a datové struktury objektově. V Praze: Ivan Ryant, [2017]. ISBN 978-80-270-1660-0. ZITER, Rachel. Coding in Scratch for beginners. North Mankato, Minnesota: Capstone Press, [2018]. Online podpora a komunity aktuálních programovacích jazyků a prostředi. |
|
||
Last update: PhDr. Tomáš Jeřábek, Ph.D. (26.01.2023)
Pro úspěšné zakončení předmětu je potřeba průběžné a včasné plnění dílčích úkolů zadávaných průběžně v semestru v rámci prostředí Moodle či na výuce. Hodnocení bude probíhat na základě odevzdaných dílčích úkolů. Zápočet nemusí být udělen, pokud nebudou dílčí úkoly včasně plněny. |
|
||
Last update: PhDr. Tomáš Jeřábek, Ph.D. (26.01.2023)
Obsahově se předmět orientuje na:
|
|
||
Last update: PhDr. Tomáš Jeřábek, Ph.D. (26.01.2023)
Pro podporu výuky bude využito VLE Moodle (virtuální vzdělávací prostředí). Odkaz na kurz a klíč k zápisu budou sděleny na první výuce. |