SubjectsSubjects(version: 945)
Course, academic year 2023/2024
   Login via CAS
Practice - OKB7320350
Title: Analýza oborové praxe v TV
Guaranteed by: Katedra tělesné výchovy (41-KTV)
Faculty: Faculty of Education
Actual: from 2017
Semester: summer
E-Credits: 2
Examination process: summer s.:
Hours per week, examination: summer s.:0/0, C [HS]
Extent per academic year: 5 [hours]
Capacity: unknown / unknown (999)
Min. number of students: unlimited
4EU+: no
Virtual mobility / capacity: no
State of the course: not taught
Language: Czech
Teaching methods: combined
Teaching methods: combined
Note: course can be enrolled in outside the study plan
enabled for web enrollment
priority enrollment if the course is part of the study plan
Guarantor: doc. PhDr. Hana Dvořáková, CSc.
Interchangeability : OB7320350
Annotation - Czech
Last update: DVORAKO/PEDF.CUNI.CZ (23.11.2012)
Na základě vlastní praxe prezentovat základní problémy řízení TV, pokusit se je analyzovat a hledat řešení. Výuka probíhá především formou diskuze a prezentace vlastních zkušeností.
Literature - Czech
Last update: DVORAKO/PEDF.CUNI.CZ (23.11.2012)

Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. www.vuppraha.cz
Dvořáková, H. Pohybem a hrou rozvíjíme osobnost dítěte. Praha: Portál, 2000.

Dvořáková, H. Sportujeme s nejmenšími dětmi. 2. přeprac. vydání. TeMi 2009, 122 s.ISBN 978-80-87156-26

Dvořáková,H. Pohybové činnosti pro předškolní vzdělávání. Aktualizované vydání. Praha: RAABE, 2009, 149 s. ISBN 80-86307-27-1.
Hájková, J., Vejražková, D. Základní gymnastika. Praha: Karolinum, 1998.

Volfová,H., Kolovská, I. Mateřská škola v pohybu. Praha: Grada 2009.

Volfová,H., Kolovská, I. Mateřská škola v pohybu II. Praha: Grada 2011.

Volfová,H., Kolovská, I. Mateřská škola v pohybu. Praha: Grada 2012.
Čermák, J., Chválová, O., Botlíková, V. , Dvořáková, H. Záda už mne nebolí. Praha: Vašut, 2000, vydání 4.

Syllabus - Czech
Last update: DVORAKO/PEDF.CUNI.CZ (23.11.2012)

Na základě vlastní praxe prezentovat základní problémy řízení TV, pokusit se je analyzovat a hledat řešení. Charakterizovat jednotlivé organizační formy pohybových aktivit v MŠ a jejich vnitřní organizaci a osvětlit možné metody řízení. Stanovit si cíle jednotlivých forem s možností je ověřit. Pokusit se individualizovat činnosti dle potřeb dětí a vnímat propojování cílů a kompetencí v činnostech.

 

 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html