|
|
|
||
Last update: SVOBODAP/PEDF.CUNI.CZ (28.02.2013)
|
|
||
Last update: SVOBODAP/PEDF.CUNI.CZ (28.02.2013)
The aim of the social and psychological training is to lead students to improve self-recognizing through deeper insight into ones role in developing interpersonal relationships within a group |
|
||
Last update: SVOBODAP/PEDF.CUNI.CZ (28.02.2013)
Kopřiva, K. Lidský vztah jako součást profese. Praha: Portál, 1997. BIERACH,A. Poznej člověka na první pohled. Praha: Alternativa, 1996. BIERACH,A. Za maskou je člověk. Jak prohlédnout přetvářku. Praha: Alternativa, 1997. VÝROST, J. Aplikovaná sociální psychologie I.II. Praha: Portál, 2000. BAKALÁŘ, E. Nové psychohry, Praha: Portál, 1998. BIREKNBIHLOVÁ,V.F. Umění komunikace, Praha: 1999. HARTL,P. Komunita občanská a komunita terapeutická, Praha: Sociologické nakladatelství, 1997. HERMOCHOVÁ,S.: Metody aplikované sociální psychologie, sociálně psychologický výcvik ve školním věku. Díl 4., Praha: FF UK, 1991. HERMOCHOVÁ, S. Sociálně psychologický výcvik: příspěvek sociální psychologie k metodice práce s přirozenou skupinou, Praha: FF UK, 1988. PINDEŠOVÁ, E. Umění komunikace - znak profesionální kompetence: sociálně psychologický výcvik - manuál k metodice výcviku. Brno: 2002. VALENTA,J. Dramatická výchova a sociálně psychologický výcvik. Praha: ISV, 1999. |
|
||
Last update: SVOBODAP/PEDF.CUNI.CZ (28.02.2013)
Požadavky pro získání zápočtu: minimální účast na semináři 90 %. |
|
||
Last update: SVOBODAP/PEDF.CUNI.CZ (28.02.2013)
1. Typical solutions and searching optimal background in conflict situations. 2. Body-image, body self-concept. 3. Communications skills, sound communication, the art of agreement, (self) manipulation, dysfunctional communication including stigmatization. 4. Language and reality. 5. Model examples and training of stressful situations management in supporting professions. 6. Assertive skills. |