|
|
|
||
Last update: doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. (16.05.2019)
|
|
||
Last update: doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. (20.01.2019)
AUGUR, J. Early Indicators of dyslexia. In The Dyslexia Handbook. London: British Dyslexia Association, 1997. BOGDANOWICZ, M. Ryzyko dysleksji. Problem i diagnosowanie. Gdansk: Harmonia, 2002. CARAVOLAS, M. VOLÍN Baterie testů k diagnostice fonologických dovedností a dalších předpokladů pro čtení. Praha: IPPP, 2005. JAGERČÍKOVÁ, Z., KUCHARSKÁ, A. Počátky gramotnosti u česky mluvících dětí s vývojovou dysfázií ve srovnání s běžně se vyvíjejícími vrstevníky. Pedagogika, 2012, 62, 1-2, 150-163. KUCHARSKÁ, A. Riziko dyslexie. Praha: PedF 2014. KUCHARSKÁ, A. Prevence, intervence a terapie specifických poruch učení. In Hadj-Moussová, Z. (Ed.). Pedagogicko|psychologické poradenství III. Intervence. Praha: UK PedF, 2003, s. 116-155. LAZAROVÁ, B. Prediktivní baterie čtení. Praha: IPPP, 2001. MOLL, K., THOMPSON, P. A., MIKULAJOVA, K., JAGERCIKOVA, Z., KUCHARSKÁ,, A. FRANKE, H., HULME, Ch., & SNOWLING, M. J.. Precursors of Reading Difficulties in Czech and Slovak Children At Risk of Dyslexia. Dyslexia, 2016, 22, 2, 120–136, doi: https://doi.org/10.1002/dys.1526 SINDELAROVÁ, B. Předcházíme poruchám učení. Praha: Portál, 1995. ŠVANCAROVÁ, D., KUCHARSKÁ, A. Test rizika čtení a psaní pro rané školáky. Praha: Scientia, 2001.
Minimální požadavek monografií: 3 z 10
|
|
||
Last update: doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. (30.10.2019)
Studenti zpracují materiálovou práci dle dohody s vyučujícím (přehledovou, terénní, výzkumnou, kazuistickou), bude projednána v diskusi s vyučujícím.
Minimální požadavek prostudovaných monografií: 3 ze 10 |
|
||
Last update: doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. (30.10.2019)
Studenti zpracují materiálovou práci dle dohody s vyučujícím (přehledovou, terénní, výzkumnou, kazuistickou), bude projednána v diskusi s vyučujícím.
Minimální požadavek prostudovaných monografií: 3 ze 10
|