|
|
|
||
Last update: PhDr. Jaroslava Hanušová, Ph.D. (23.10.2020)
|
|
||
Last update: PhDr. Jaroslava Hanušová, Ph.D. (23.10.2020)
The aim of the course is to develop students’ health literacy and motivate them to active interest in the issue of health education in the context of enlightenment. |
|
||
Last update: PhDr. Jaroslava Hanušová, Ph.D. (23.10.2020)
ČELEDOVÁ, L., ČEVELA, R. (2010). Výchova ke zdraví: Vybrané kapitoly. Praha: Grada Publishing. HAVLÍNOVÁ, M. a kol. (2006). Program podpory zdraví ve škole. Praha: Portál. HOLČÍK, J. (2010). Systém péče o zdraví a zdravotní gramotnost. Brno: Masarykova univerzita. MACHOVÁ, J., KUBÁTOVÁ, D. a kol. (2015). Výchova ke zdraví. Praha: Grada Publishing. MARKOVÁ, M. (2012). Determinanty zdraví. Brno: NCONZO. MASTILIAKOVÁ, D. (2007). Holistické přístupy v péči o zdraví. Brno: IPDVPZ. MÜLLEROVÁ, D. a kol. (2014). Hygiena, preventivní lékařství a veřejné zdravotnictví. Praha: Karolinum. ZVÍROTSKÝ, M. (2010). Úvod do zdravotní gramotnosti pro pedagogy. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta |
|
||
Last update: PhDr. Jaroslava Hanušová, Ph.D. (23.10.2020)
Aktivní účast na workshopu. |
|
||
Last update: PhDr. Jaroslava Hanušová, Ph.D. (23.10.2020)
1. Výchova ke zdraví – historie a současnost oboru. 2. Péče o zdraví v kontextu školství a jiných veřejných politik. 3. Zdraví člověka v holistickém pojetí a jeho determinanty. 4. Ekvita ve zdraví a koncept zdravotního potenciálu. 5. Úvod do teorie zdravotní gramotnosti, modely zdravotní gramotnosti. 6. Zdraví v národních a mezinárodních dokumentech, Zdraví 21. 7. Kurikulum podpory zdraví ve škole a související oblasti vzdělávání. 8. Hygiena, epidemiologie a veřejné zdravotnictví. |